Industry Wire

Geplaatst door EF2

EF2 realiseert platform om bedrijven te kopen en verkopen voor Curi

Nú is het moment voor startup Curi. De komende maanden zullen veel ondernemers stoppen of failliet gaan. Er moet veel omzet gedraaid worden om de ‘normale’ kosten te dekken en schulden die tijdens de coronacrisis zijn opgelopen, af te lossen. Ook al draait de economie weer op volle toeren en geven consumenten meer geld uit, voor veel ondernemers is dit te laat. Dit biedt echter kansen voor personen die altijd al een onderneming hebben willen starten. En daar speelt Curi op in!

Na een pitch koos startup Curi voor EF2 Creative + Digital Agency. Het bureau heeft van de strategie tot uitvoer in development het hele project gerealiseerd. De branding van Curi is door EF2 neergezet en uitgewerkt. De UX, het visual design en de realisatie zijn ook door EF2 ontwikkeld. De combinatie tussen Laravel en Drupal maakt deze applicatie in technisch opzicht een mooie oplossing.

Curi is een platform waarop kleine ondernemers hun bedrijf zelf kunnen kopen of verkopen. De verkoper zet in een paar stappen eenvoudig zijn onderneming te koop. De koper kan alerts instellen om een seintje te krijgen wanneer zijn droom-bedrijf te koop komt te staan. Op die manier kan er zomaar een mooie match ontstaan! Contact kan vervolgens anoniem en gemakkelijk tot stand worden gebracht via het platform.

Om in het verlengde van matches te blijven: die was er tussen EF2 en Curi al snel. De specialisatie van EF2 in platformen, gecombineerd met hun UX ervaring zorgde ervoor dat er vakinhoudelijk al snel vertrouwen was. De persoonlijke klik was er al eerder wat ervoor zorgt dat dit een prettige en succesvolle samenwerking is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht