Geplaatst door eKomi

eKomi introduceert Product Feedback voor online shops !

Vanaf heden bereidt eKomi haar software mogelijkheden uit, naast de vertrouwde online shop waarderings mogelijkheden bestaat er nu ook de mogelijkheid om producten door consumenten te laten waarderen. Door middel van deze ontwikkeling bestaat de mogelijkheid voor online shops om niet alleen de services van hun online winkel te evalueren maar ook de producten welke geleverd worden. Door deze uitbereiding in hun software pakket biedt eKomi de mogelijkheid tot het optimaliseren van het business process.

Online shops kunnen door middel van de product waardering ook inzicht krijgen in wat hun consumenten van de producten vonden. Door deze extra informatie zullen online shops de mogelijkheid hebben, hun inkoopproces beter aan te sluiten op de wensen van de consument. Waardoor de online shop producten kan aanbieden die voor de consument interessant zijn, daarnaast zal hun rest voorraad kleiner en hun omzet geoptimaliseerd worden. Doordat de online shops kunnen reageren op de wensen van hun klanten, ontstaat tevens de mogelijkheid om hun klant tevredenheid ook te vergroten.

Door de update van eKomi’s sofware systeem is ook besloten de website te verbeteren en uit te bereiden. Door deze uitbereiding zijn eKomi’s producten beter uitgelegd en toegankelijker voor grote danwel kleine online webshops. Alle informatie is overzichtelijk ingedeeld, waardoor eKomi’s consumenten zonder problemen de informatie kunnen vinden die zij nodig hebben.

“Voor eKomi is het belangrijk onze klanten een duidelijk overzicht en beeld te geven van de mogelijkheden en voordelen van de eKomi software, daarom streven wij naar duidelijkheid voor onze consumenten” aldus Michael Ambros, oprichter en CEO.

Neem gerust een kijkje op onze vernieuwde website !

Over eKomi Ltd

eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”