Industry Wire

Geplaatst door eKomi ltd.

eKomi’s nieuwe e-mail oplossing

Hiervoor heeft de technische dienst een oplossing gevonden door middel van de bevestigings email die naar klanten verstuurd wordt. Door middel van deze oplossing hoeft er niets geinstalleerd worden op de website en kan het feedback systeem meteen van start gaan.

In het kort; de bevestigings email loopt via de eKomi webserver waardoor eKomi danwel de online shop een uitnodiging kan sturen naar de klant om een feedback te geven. De enige informatie nodig voor eKomi is de bevestigings email die normaliter naar de klant verstuurd wordt, waarin het ordernummer, het emailadres van de klant en de naam van de klant in vermeldt staat. Met deze gegevens kan eKomi dan een email sturen om een feedback te vragen.

“Wij zijn erg blij met deze oplossing, aangezien eKomi nu een oplossing kan bieden aan al onze klanten die graag gebruik willen maken van ons feedback systeem. Daarnaast vinden wij het ook erg belangrijk ons systeem transparant en gemakkelijk blijft waar deze oplossing volledig aan voldoet”, aldus Michael Ambros, CEO eKomi ltd.

Door middel van deze oplossing kunnen alle potentieele eKomi klanten gebruik maken van het review systeem, dit geeft erg veel mogelijkheden voor de huidige markt en zorgt ervoor dat eKomi aan de wensen van de markt kan voldoen.

Over eKomi Ltd

eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht