Geplaatst door Elimity

Elimity – de ontbrekende schakel in identity & access management – rolt momenteel uit bij BeNeLux banken

Leuven (België) – 17 mei 2018 – De Belgische fintech start-up Elimity innoveert de identity & access management (IAM) markt en breekt internationaal door met projecten bij Rabobank en ING. Het nieuwe software-platform van Elimity stelt banken, verzekeringsbedrijven en financiële dienstverleners in staat om hun interne data-gerelateerde security en compliance verder te verbeteren. Het levert hen relevante IAM-inzichten om te evolueren van periodieke tijdrovende compliance-inspanningen naar meer efficiënte continue compliance. Het platform speelt succesvol in op de groeiende vraag van instellingen om zich met een gerust gemoed aan te passen aan steeds complexere regelgevingen. Elimity nam reeds prijzen in ontvangst op FinTech Belgium en ING FinTech Village. Deze maand spreekt Elimity op internationale IAM-congressen in Nieuwegein (NL) en Munchen (D).

Elimity productie deployment bij Rabobank: na het afronden van een succesvolle pilot bij Rabobank, voert Elimity nu een productie-deployment uit bij de grote Nederlandse bank.

Gevalideerd en geïncubeerd bij ING: “Het innovatieve platform van Elimity biedt unieke mogelijkheden voor het beheer van datatoegang over de hele ING-organisatie. Het past in de strategie om onze interne inspanningen verder te stroomlijnen met het oog op IAM compliance verificaties en verder te evolueren naar continue compliance.” zegt David Rasson, Center of Expertise Lead Innovation bij ING.

Deze week spreekt Elimity op internationale IAM-congressen in Nieuwegein (NL) en Munchen (D)

‘The Banker’ globale nieuws-site interviewde Elimity CEO Maarten Decat : http://www.thebanker.com/video/v/5593085135001/tech-talk-interview-with-maarten-decat-elimity

Elimity-interview in het Belgische ‘De Tijd’ : https://www.tijd.be/partnercontent/ing/partner-voor-innovatie/Innoveren-is-ook-een-mindset/9941568

Innovatie-artikel over Elimity op ING-website : https://www.ing.be/nl/business/my-business/fintech-elimity