Geplaatst door Huawei

EMUI 9 upgrade nu beschikbaar voor oudere modellen zoals HUAWEI Mate 9 en P10

Huawei stelt EMUI 9 beschikbaar voor oudere modellen zoals Mate 9 en P10, waarmee het bedrijf zijn belofte om voortdurend te upgraden en meer waarde voor de consument te creëren, nakomt. Deze upgrade is beschikbaar voor telefoons van de vorige generatie, zoals Mate 9 en P10, die na eind 2016 op de markt zijn gebracht. Met EMUI 9 kunnen Huawei klanten over de hele wereld genieten van de ultieme gebruikerservaring. Huawei zet zich in om gebruikers een vlotte ervaring te bieden en blijft haar besturingssysteem upgraden.

EMUI 9 is de tweede grote upgrade voor oudere modellen, zoals Mate 9 en P10, sinds de lancering van deze telefoons. Gebruikers van de vorige generatie toestellen kunnen nu genieten van de uitzonderlijke ervaring van de meest recente Huawei gebruikersinterface.

Uitrol

EMUI 9 wordt in juni uitgerold voor de P20 Lite en in juli voor de Mate 20, Mate 20 Pro, P20, P20 Pro, Mate 10 Pro en P smart+ 2019. In augustus is de software update beschikbaar voor de P10, P10 Plus, Mate 9, P smart 2019 en Mate20 lite. De in maart gelanceerde P30 series zijn uiteraard al voorzien van de laatste EMUI.

De configuratie-elementen van EMUI 9 zijn met 10% verminderd en de upgrade stelt gebruikers van oudere modellen zoals Mate 9 en P10 in staat om een betere gebruikerservaring te genieten. De upgrade zorgt voor een consistent User Interface (UI)-ontwerp, een natuurlijk en meeslepend User Experience (UX)-ontwerp, gemakkelijke bediening met één hand, nieuwe gesture navigatie (navigatie op basis van veegbewegingen) en een over het algemeen soepelere ervaring.

Volgens de gegevens die op 3 juni 2019 zijn verzameld, is het aantal gebruikers dat van EMUI 8.X naar EMUI 9 is geüpgraded wereldwijd meer dan 80 miljoen, en dat aantal blijft groeien. Naar schatting zal dit aantal eind juni 100 miljoen bereiken.

Meer info: https://consumer.huawei.com/nl/emui/

Over Huawei Consumer Business Group

Huawei is een toonaangevende wereldwijde producent en leverancier van netwerkapparatuur, IT-oplossingen en consumentenproducten. Huawei heeft wereldwijd 15 R&D-centers en is gebouwd op 30 jaar ervaring in de telecom en ICT-industrie. De producten en diensten zijn beschikbaar in meer dan 180 landen en daarmee wordt één derde van de wereldbevolking bediend. Huawei Consumer Business Group is een van de drie businessunits van Huawei met producten zoals smartphones, tablets, mobiele breedbandapparaten, wearables en cloud services. Momenteel is Huawei het tweede grootste smartphonemerk ter wereld en verscheept wereldwijd meer dan 200 miljoen smartphones per jaar. Huawei is volledig toegewijd aan het leveren van innovatieve technologieën aan consumenten over de hele wereld. In Nederland telt Huawei 650 medewerkers en 2 vestigingen met het hoofdkantoor in Amsterdam.

Voor updates over Huawei Consumer Business Group volg ons op:

URL: https://consumer.huawei.com/nl/

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands/