Industry Wire

Geplaatst door e-Spirit

e-Spirit benoemt Matthias Meijer tot Regional Sales Manager Benelux

Amsterdam – e-Spirit, expert in content- en customer experience management, heeft Matthias Meijer benoemd tot Regional Sales Manager Benelux. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en resultaten in de Benelux-regio. Meijer zal zich richten op het uitbreiden van zowel het aantal klanten als het partnernetwerk van system integrators en digital agencies.

Meijer (54 jaar oud) werkt al sinds eind jaren ‘90 op het snijvlak van marketing, sales en technologie en heeft daarbij veel bedrijven geholpen bij hun transformatie naar een klantgerichte en digitale onderneming. Voordat hij aan de slag ging bij e-Spirit was hij POD Leader en Account Director bij TIBCO Software. Daarvoor vervulde hij de rol van Sales Directeur bij Visionplanner, de Nederlandse ontwikkelaar van financiële managementsoftware en was hij als oprichter van The Customer Care Company betrokken bij vele digitale transformatietrajecten.

“Ik zie uit naar de nieuwe uitdaging die ik bij e-Spirit heb gekregen”, zegt Meijer. “In het thuisland Duitsland is e-Spirit een gevestigde naam. Veel klanten in de retail-, banking-, productie-, en verzekeringssector maken daar al gebruik van onze oplossingen voor het optimaal ontsluiten van digitale content. Een van mijn uitdagingen is om het klantenbestand in de Benelux uit te breiden. Dat doe ik niet alleen, maar samen met een groeiend netwerk van system integrators en digital agencies. De potentie voor het samen aanbieden van dergelijke oplossingen is enorm. Ik heb er daarom alle vertrouwen in dat intensieve samenwerking met onze partners ervoor zal zorgen dat een groeiend aantal klanten dankzij onze gezamenlijke oplossingen succesvol zal zijn.”

————–

Over e-Spirit
e-Spirit ondersteunt bedrijven in het ontsluiten van de waarde van hun digitale content en transformeert de manier waarop ze communiceren met klanten en werknemers. Het product FirstSpirit integreert alle systemen, applicaties, data en content die nodig is voor het ontwikkelen van nieuwe klantervaringen in een centrale, digitale hub. Het biedt bedrijven de infrastructuur voor het beschikbaar stellen van grote hoeveelheden (gepersonaliseerde) content voor een groot aantal kanalen en touch points tijdens de customer journey waardoor klanten wereldwijd systematisch worden bereikt.

Met FirstSpirit, FirstSpirit Cloud en FirstSpirit Caas biedt e-Spirit gebruikers oplossingen voor het significant versnellen van de time-to-market van hun communicatieproducten en merken en voor het in real time uitrollen van digitale marketingactiviteiten naar specifieke doelgroepen.

e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere BASF, Bosch, Bidvast, Deli XL, Commerzbank, L’Oreal Luxe, MAN, Media Saturn en Rijksportaal. Kijk voor meer informatie op www.e-Spirit.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht