Geplaatst door e-Spirit

e-Spirit lanceert Next Generation Hybrid CMS

Boston, 12 november 2019 – e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), introduceert vandaag de nieuwe versie van zijn hybride content management systeem (CMS). Klanten krijgen met het nieuwe CMS de mogelijkheid hypergepersonaliseerde content te verspreiden via alle kanalen, wanneer en waar de marketeer maar wil. e-Spirit biedt gebruikers daarbij een ongeëvenaard gemak en bereik. Bedrijven hoeven niet langer te kiezen tussen een headless CMS of een enterprise-class CMS nu e-Spirits hybride systeem de voordelen van beide werelden combineert.
Bij veel bedrijven is die klantbeleving momenteel een uitdaging, omdat klanten van veel verschillende devices en platformen gebruikmaken. Het FirstSpirit hybride CMS biedt hiervoor uitkomst. De technologie helpt zakelijke gebruikers grootschalig, eenvoudig en flexibel hypergepersonaliseerde content aan te bieden aan hun klanten. FirstSpirit combineert de kracht en het gemak van enterprise-class content management oplossingen met de voordelen van een moderne headless architectuur: hoge flexibiteit, snelle time-to-market en de mogelijkheid om eenvoudig nieuwe contactmomenten te creëren.
De functionaliteiten van dit nieuwe CMS zijn onder meer:
  • Touchpoint Editing: Content eenvoudig bekijken en aanpassen voor ieder kanaal – zonder dat daar een ingewikkelde CMS-integratie aan vooraf hoeft te gaan
  • Smart Dashboards: FirstSpirit Smart Dashboards bieden eenvoudig toegang tot alle relevante prestatiedata (KPI’s) van de content. Hierdoor kunnen marketeers datagedreven campagnes managen voor verschillende sites, talen en kanalen.
  • FragmentCreator: De FragmentCreator gebruikersinterface helpt marketeers om content op te knippen zodat content eenvoudig ingezet kan worden voor elk mogelijk kanaal of internetpagina. Marketeers die het CMS gebruiken hoeven niet over IT-kennis te beschikken om dit uit te voeren, iets wat cruciaal is voor omnichannel personalisatie.
  • Starter Kit: kant en klare progressieve webapps waarmee je direct extra functionaliteit toe kan voegen aan mobile-first websites en apps.
  • MicroApps Framework: e-Spirit heeft een uniek raamwerk ontworpen dat zal dienen als bouwsteen voor veel van de nieuwe mogelijkheden die zullen worden aangeboden in onze volgende generatie CMS. Zie het maar als het geheim van de smid.
  • “Andere aanbieders werken aan óf headless CMS mogelijkheden óf ouderwetse content management oplossingen. Alleen bij ons vind je een platform met het beste van die beide werelden. Wij maken de gehele gefragmenteerde klantreis beheersbaar voor marketeers en IT-professionals,” zegt Matthias Meijer, Sales Director van e-Spirit in de Benelux. “FirstSpirit is echt het hybride CMS van de toekomst.”
“Wij zijn heel trots om deze nieuwe hybride content management oplossing naar de markt te brengen”, zegt Udo Straesser, chief revenu officer en lid van de board van e-Spirit. “Het is de heilige graal voor digitale beleving. Én het is hoe wij bedrijven helpen om van hun klanten fans voor het leven te maken: het FirstSpirit hybride CMS helpt marketeers hun klanten eindelijk de ultiem gewenste beleving te bieden: waar ze ook zijn, via welk kanaal ze maar willen en in elke fase van de klantreis.”
##
Over e-Spirit
e-Spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere BASF, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal, Urban Decay, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.
Kijk voor meer informatie op www.e-spirit.com