Industry Wire

Geplaatst door Studio Influence

Eyewish kiest voor Studio Influence

Amsterdam, 15 oktober 2019 – Eyewish Opticiens heeft Studio Influence gekozen als nieuwe partner voor het ontwikkelen van impactvolle influencermarketingcampagnes. Studio Influence wordt verantwoordelijk voor de overkoepelende influencermarketingstrategie van de optiekketen. Hieronder vallen zowel de doorlopende influencermarketingactiviteiten van Eyewish als merkcampagnes voor bijvoorbeeld Ray-Ban.

Na een oriëntatiefase is de samenwerking per 1 oktober van start gegaan. Coen Beekhuizen, Brand Manager bij Eyewish, over de keuze voor Studio Influence: ‘We zijn enthousiast geworden door de focus op een gerichte, strategische inzet van onze influencerprogramma’s en kwalitatieve influencermatches. Een samenwerking die verder gaat dan een puur campagnematige inzet: we willen influencers aan ons binden voor oprecht ambassadeurschap, waarmee we kunnen inzetten op onze online groei en community.’

Leonie Oude Elferink, oprichter van Studio Influence, kijkt uit naar de samenwerking: ‘We gaan vol enthousiasme aan de slag om de inzet van Eyewish’ influencermarketing verder te professionaliseren. Ons doel? Het merkverhaal doorvertalen naar effectieve campagnes voor langdurige online zichtbaarheid en impact. Daarnaast dragen we als sparringpartner graag bij aan de interne kennis over dit nog relatief nieuwe marketingmiddel.’

Studio Influence is, sinds zijn oprichting ruim een jaar geleden, onder andere de vaste influencermarketingpartner van optiekketen Pearle Opticiens. Pearle is net als Eyewish onderdeel van het beursgenoteerde GrandVision. Afgelopen juli werd bekendgemaakt dat het moederbedrijf wordt overgenomen door EssilorLuxottica.

https://eyewish.nl
https://www.studioinfluence.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht