Geplaatst door Nationale VrijMiBo

Femke Halsema supporter van live online kerstconcert Trijntje Oosterhuis

Amsterdam, 16 december 2020 – Vrijdag 18 december is het tijd voor een speciale editie van de Nationale VrijMiBo: Trijntje Oosterhuis zal een online concert in kerstsfeer geven dat voor iedereen gratis te volgen is vanaf 17.00 uur op nationalevrijmibo.nl.

Vanaf een unieke locatie in Amsterdam wordt het concert live gestreamd en persoonlijk aangekondigd door Femke Halsema. Het concert is verbonden aan Missie 538, de decemberactie van Radio 538 om geld op te halen voor de Voedselbank.

Het coronaspook waart nog altijd rond en de strengere maatregelen die maandag 14 december zijn aangekondigd, hebben een enorme impact op onze samenleving. Binnen de ICT-sector wordt daarom keihard gewerkt om de ondersteuning te bieden waar deze bijzondere tijd nog steeds om vraagt. “Het was voor iedereen een heel moeilijk jaar, waarin we heel veel hebben moeten missen. Ook de vrijdagmiddagborrel en de kerstborrel. Het is dan ook geweldig dat het bedrijfsleven dit concert met Trijntje heeft mogelijk gemaakt,” aldus de burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema. Ondanks de omstandigheden, nodigen wij iedereen van harte uit om de kerstperiode vrolijk af te trappen met het online kerstconcert van Trijntje Oosterhuis. Via deze link kan er een verzoeknummer worden aangevraagd en kan de afspraak direct in de agenda worden gezet.

Over de Nationale VrijMiBo
Initiatiefnemers van de Nationale VrijMiBo zijn ICT-ondernemers Mike Veldhuis en Danny Frietman. De eerste editie met Jett Rebel vond plaats op vrijdag 3 april 2020. Het initiatief is initieel mogelijk gemaakt door een samenwerkingsverband van vier brancheverenigingen en drie Nederlandse ICT-ondernemingen: BTG (Brancheorganisatie Telecom Grootgebruikers), DINL (Stichting Digitale Infrastructuur Nederland), DDA (Dutch Data Center Association), NLdigital, Nalta en Stichting New Dutch Wave.

De Nationale VrijMiBo kan ook rekenen op de steun van o.a. Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat Mona Keijzer, Tweede Kamerlid voor de VVD Jan Middendorp, directeur van Ahoy Jolanda Jansen, wethouder Saskia Bruines (Gemeente Den Haag) en wethouder Maaike Veeningen (Gemeente Almere).