Fiber Nederland verlaagt tijdelijk de prijzen van glasvezel internet

Amsterdam, 20-04-2015 – In opvolging van de problemen die Ziggo en UPC ondervinden door de fusie, verlaagt Fiber Nederland tijdelijk zijn prijzen voor haar glasvezeldiensten om klanten te overtuigen de overstap, naar het sneller en betrouwbaarder glasvezel, te maken.

Glasvezelprovider versus kabelprovider
Vorige maand lanceerde Fiber Nederland een soortgelijke actie, toen Ziggo aankondigde haar prijzen te verhogen. Er werd toen gestrooid met verschillende feiten over loonsverhogingen van de top-managers en het schrappen van banen door de fusie. Deze ‘ Vaste-Prijs-Garantie’ actie werd zelfs landelijk op televisie ondersteund. Nu de fusie een feit is en er duidelijk veel problemen zijn, is dit een logische vervolgstap om te zetten. Commercieel directeur Gaby ter Keurs; ‘Het is aan veel mensen voorbij gegaan dat Ziggo haar tarieven tot wel 6,4% heeft verhoogd. Nu er door de fusie ook nog signaalproblemen ontstaan, is er geen beter moment om over te stappen naar de voordelen die glasvezel biedt.’

Goedkoop overstappen naar glasvezel
Alle all-in-one pakketten die worden aangeboden door Fiber Nederland zijn deze maand in de aanbieding. De eerste drie maanden is de prijs verlaagd naar €34,95 per maand. Bestelt u daarbij ook interactieve TV, dan is dat de eerste 3 maanden zelfs gratis. De pakketten variëren normaal in prijs van €44,95 tot en met €79,95. Welk pakket u nu ook kiest, u betaalt het eerste kwartaal slechts de actieprijs. Ter Keurs; ‘Deze actie draagt hopelijk bij het bewust worden van dat glasvezel helemaal niet duur is. In vergelijking met de kabel is het internet en de televisie een stuk stabieler. Up- en downloaden gaan even snel en televisie via glasvezel biedt haarscherp beeld.’

Alles in 1 glasvezel pakketten
Fiber Nederland biedt verschillende glasvezel pakketten aan op basis van snelheden en extra opties. De alles in 1 pakketten zijn er in 4 varianten en bevatten allen internet via glasvezel, digitale tv en telefonie. Het verschil zit hem voornamelijk in de snelheid. Zo is er de All-in-one Basis met een snelheid van 30 Mb/s – de All-in-one Snel met 50 Mb/s – de All-in-one Supersnel met snelheden van 100 Mb/s en dan is er ook nog het pakket All-In-One Ultrasnel met een snelheid van 500 Mb/s.
In bepaalde plaatsen is zelfs een 1 Gigabit verbinding beschikbaar. Via een postcode check is te achterhalen welke glasvezel snelheden haalbaar zijn in de regio.

Over Fiber Nederland
Fiber NL is de snelst groeiende glasvezelprovider van Nederland, door supersnel internet, goedkope telefonie en haarscherpe televisie tegen een de beste prijs te leveren. Via Fiber NL is het ook mogelijk voor goedkope groene energie te kiezen. Fiber NL is inmiddels in heel Nederland beschikbaar. Als het niet via glasvezel kan, dan kan het via (vectored) DSL. Kijk voor meer informatie en de beschikbaarheid op www.fiber.nl.