Geplaatst door Fortinet

Fortinet demonstreert beveiligingsoplossingen geschikt voor digitale transformatie van CPS’s tijdens Mobile World Congress 2018

Utrecht, 30 januari 2018 –  Fortinet, wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde oplossingen voor cyberbeveiliging, maakt bekend dat het zal deelnemen aan het Mobile World Congress, dat van 26 februari t/m 1 maart 2018 in Barcelona plaatsvindt. Fortinet zal presentaties verzorgen en oplossingen demonstreren voor de beveiligingsproblemen die inherent zijn aan de digitale transformatie van communication service providers (CSP’s) en hun klanten. Als blijk van zijn leiderschap, expertise en toewijding aan de CSP-branche heeft Fortinet drie thematische zones op zijn stand ingericht:

• Flexibele beveiliging: Flexibiliteit en automatisering vormen de pijlers van digitale transformatie voor CSP’s, Managed Communication Service Providers (MSSP’s) en hun klanten. Hun flexibele en geautomatiseerde ecosystemen vragen om geïntegreerde beveiliging.

In deze zone zal Fortinet verschillende demo’s verzorgen, waaronder:

• Beveiliging zonder menselijke tussenkomst, de levering van diensten en selfservicemogelijkheden voor klanten in een NFV-omgeving
    • Een veilige SD-WAN-oplossing
    • Een beveiligingsdienst in een op TOSCA gebaseerde NVF-omgeving met service orchestration
  • Geavanceerde beveiliging: CSP’s en MSSP’s willen hun klanten toegevoegde waarde bieden in de vorm van geavanceerde beveiligingsdiensten en verbeterd overzicht. Dit is nodig om de klantenloyaliteit te bevorderen en nieuwe en aanvullende omzetstromen te genereren. De Threat Intelligence Services (TIS) van Fortinet stellen hen in staat om klanten verbeterd inzicht te bieden in cyberbedreigingen en beveiligingsrisico’s. Het aanbieden van een beveiligingsoplossing voor operationele technologie (OT)- en IoT-ecosystemen biedt hen daarnaast nieuwe kansen voor het introduceren van nieuwe diensten en aanboren van nieuwe omzetstromen.

• Proactieve beveiliging voor Industrial Control Systems (ICS)/SCADA-systemen
    • Beveiligingsdiensten voor het IoT-ecosysteem
    • Feeds met bedreigingsinformatie, de integratie van beveiligingsdiensten en whitelabeling.
  • Mobiele beveiliging en managed security services (MSS): 5G belooft het aanzicht van IT-diensten te veranderen en innovatie aan te jagen. Met meer bandbreedte, multi-tenant edge computing en diverse innovatieve toepassingen, van connectiviteit met hoge bandbreedte tot machineleren en kunstmatige intelligentie, speelt de beveiliging een grotere rol dan ooit binnen de infrastructuur van mobiele operators. Het beveiligen van LTE en de gevirtualiseerde infrastructuur van mobiele operators in 5G-omgevingen vraagt om krachtige, schaalbare en flexibele beveiliging.

In een tijd waarin organisaties en bedrijven van elke omvang aan de slag gaan met hun digitale transformatie, biedt de complexiteit en de dynamische aard van het bedreigingslandschap en het tekort aan beveiligingspersoneel MSSP’s de kans om aanvullende diensten aan te bieden die klanten meerwaarde en kostenbesparingen bieden en bijdragen aan een veilige digitale transformatie.

MSSP’s moeten daartoe een security fabric-infrastructuur ontwikkelen die het mogelijk maakt om een breder scala aan geïntegreerde en geautomatiseerde managed security services aan te bieden op basis van verschillende leverings- en gebruiksmodellen die aansluiten op de specifieke behoeften van klanten.

• Beveiliging van LTE- en 5G core-netwerken
    • Service chaining voor beveiligingsdiensten
    • Managed security services op basis van de Fortinet Security Fabric

Bezoek de stand van Fortinet voor demonstraties

Bezoek stand 91 in hal 7 en ontdek wat Fortinet voor zijn klanten en partners kan doen.

Over Fortinet

Fortinet (NASDAQ: FTNT) beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties intelligente, naadloze bescherming van hun groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun grenzeloze netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen de Fortinet Security Fabric-architectuur is in staat om compromisloze beveiliging te bieden als oplossing voor de meest prangende uitdagingen op beveiligingsgebied, of het nu gaat om mobiele, netwerk-, applicatie- of cloudomgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 330.000 klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.