Geplaatst door Fujitsu

Fujitsu Nederland benoemt Anilpersad Orie tot nieuwe Head of Sales

De Meern, 16 augustus 2022 – ICT-organisatie Fujitsu Nederland heeft Anilpersad Orie (54) per 1 juli j.l. benoemd tot nieuwe Head of Sales. In deze rol is Orie commercieel eindverantwoordelijk voor alle diensten die het ICT-bedrijf aanbiedt en geeft hij leiding aan een team van salesprofessionals.

Orie was eerder Managing Partner bij Netaxis en Managing Director Top Account KPN zakelijke markt. Orie over zijn aanstelling: “Mijn focus ligt op het blijvend waarde creëren voor nieuwe en bestaande klanten. Omdat de wereld van technologie snel verandert, ligt daar een grote uitdaging. Net als Fujitsu geloof ik in continue innovatie en in dat proces wil ik mijn team inspireren altijd met passie aan de slag te gaan. Vanuit deze visie ben ik ervan overtuigd dat we samen onze klanten nog verder kunnen helpen.”

Over Anilpersad Orie

Orie behaalde een MBA aan de IBO Business School en vervulde in de daaropvolgende 25 jaar diverse management-en salesposities binnen (inter)nationale IT-bedrijven. Orie komt over van Netaxis, waar hij verantwoordelijk was voor de business development van partijen als ING, Vattenfall, Vodafone en Oracle.

Over Fujitsu

Fujitsu’s doel is de wereld verduurzamen door via innovatie vertrouwen in de samenleving op te bouwen. Als expert in digitale transformatie is Fujitsu met 124.000 werknemers actief in 100 landen en werkt het aan oplossingen voor de grootste uitdagingen van deze tijd. Fujitsu’s aanbod van diensten en oplossingen is gebaseerd op vijf sleuteltechnologieën: Computing, Networks, AI, Data & Security en Converging Technologie. Deze brengen ze samen om zo een duurzame transformatie te realiseren. Fujitsu Limited (TSE:6702) rapporteerde een omzet van 3,6 biljoen yen (US$32 miljard) over het fiscale jaar eindigend op 31 maart 2022 en blijft qua marktaandeel de grootste digitale dienstverlener in Japan. Meer informatie: www.fujitsu.com/

Online bronnen

–        Lees de Fujitsu blog: https://blog.global.fujitsu.com/