FX stelt opnieuw 5 nieuwe digital natives aan

Utrecht, 27 september – Het creatieve bureau FX heeft opnieuw een vijftal talenten aangenomen: 1 developer, 2 creatieven en 2 projectmanagers. Zij tillen vanaf nu de communicatieprojecten voor FX-klanten als HEINEKEN, Deloitte, Bol.com en Marktplaats tot een hoger niveau.
De 5 nieuwe medewerkers richten zich op de ontwikkeling van creatieve on- en offline concepten en events en het managen van daarvan. Creatief directeur John van de Vorstenbosch: “Dat doen deze virtuozen nu ook met de FX-saus die ons hele team giet over alles wat wij hier doen. Dat betekent vooral met heel veel humor en eigen verantwoordelijk keihard werken voor ons alsmaar groeiende portfolio.”
Projectmanager Micky Jansen (32) produceerde de afgelopen 7 jaar video’s en e-learning content voor het onderwijs, bedrijven en de overheid bij Teachers in Media. Binnen FX legt ze supersnel de verbinding tussen het wensenlijstje van de opdrachtgevers en de kwaliteiten van haar collega’s. En: als spin in het web denkt Micky ook graag zelf mee. “Energie, dynamiek, kwaliteit en verantwoordelijkheid: het DNA van FX past me als een op maat gemaakt jasje.”
Developer Jeffrey von Grumbkow (27) werkte al tijdens zijn studie Mediatechnologie als freelance webdeveloper. Hij komt van Internative in Amersfoort en stapt binnen FX in een relatief nieuw team van developers. Hier codeert Jeffrey nieuwe applicaties en websites. “Ook ontwikkelen we onze eigen software, waar iedere klant specifieke wensen voor heeft. Hier krijg ik de vrijheid om die ideeën echt te realiseren.”
Junior projectmanager Rogier Soetekouw (27) voedde zijn interesse in marketing, menselijke interactie en beïnvloeding van gedrag tijdens zijn studie Sociale Psychologie. Rogier komt van de internationale marketingafdeling van HEINEKEN en houdt zich bij FX bezig met het vormgeven van ideeën van verschillende mooie klanten. Zijn tactiek: “Meedenken, creativiteit toepassen en telkens bedenken hoe het indrukwekkender kan.”
Creatief Anne Merel Verleun (25) studeerde zowel Ruimtelijke presentatie en communicatie als Lifestyle & Design. Tijdens een stage in The Big Apple leerde ze naar eigen zeggen “knetterhard advertising van de beste binnen het vak”. Na enige tijd professionele ervaring op te hebben gedaan als freelancer, bedenkt Anne Merel sinds kort bij FX vooruitstrevende communicatieconcepten. Haar motto daarbij: “Begin zonder grenzen: alles kan en mag.”
Junior creatief Iris Holtkuile (22) leerde FX kennen op de fameuze Viltjesavond. Na haar afstuderen ging ze al snel niet meer weg bij FX. Nu bedenkt ze concepten, denkt ze mee over art direction, schrijft ze scripts en maakt ze storyboards. Die afwisseling maakt Iris blij, naast haar nieuwe collega’s natuurlijk: “Iedereen heeft hier een bepaalde nuchterheid: we nemen onszelf niet al te serieus, maar het werk wel.”
_____________________________
Wie is FX
FX specialiseert zich met FX Digital in het verdienen van aandacht in het digitale tijdperk. Met het label FX Live doen ze ditzelfde middels live events voor klanten als HEINEKEN, Adobe, Tata Steel, PostNL en Deloitte. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Creatief Directeur John van de Vorstenbosch:
E: john.vandevorstenbosch@fxmedia.nl
W: fxmedia.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.