Industry Wire

Geplaatst door Gen25

Gen25 breidt ten tijde van corona en brexit uit naar de UK

Amsterdam, 1 oktober 2020 – Gen25, al tien jaar de technologie partner in Nederland, opent op 1 oktober een kantoor in Londen. Gen25 geeft strategisch advies en verzorgt implementaties op het gebied van CRM-technologie. Daarnaast ontwikkelt het team B2B applicaties op zoals Booker25, Social25 en Subscription25 om bedrijven te helpen betere klantrelaties te realiseren en efficiënter te werken. Gen25 ondersteund momenteel al internationale bedrijven in meer dan 28 landen. Het is de eerste buitenlandse vestiging voor het Amsterdamse bedrijf dat haar groei graag wil doorzetten, ondanks de onzekerheid rondom brexit en het coronavirus.

Internationale groeiambities

Met de opening van de nieuwe vestiging wordt de eerste stap gezet in de internationale groeiambitie van Gen25. Het Verenigd Koninkrijk biedt volop kansen voor Gen25 om met haar kennis en expertise de vestiging in Londen uit te laten groeien tot de beste technologie partner in het land. Met een team consultants in Londen zal er volop aan de weg getimmerd worden om met nationale en internationale bedrijven de uitdagingen rondom de digitale klantreis aan te pakken. Dat is waar de expertise van Gen25 ligt.

Tegen de stroom in

“Het Verenigd Koninkrijk is, als grootste Salesforce markt in EMEA, een logische stap voor ons in ons plan om internationaal te groeien.” zegt Gijs Martens CEO en oprichter van Gen25. “Je kan je afvragen waarom dan juist nu? Bij Gen25 gaan wij nooit een uitdaging uit de weg en vinden we het leuk om ingewikkelde technische problemen op te lossen. We worden wel eens ‘gedreven vakidioten’ genoemd. Ik denk dat het juist daarom is dat wij brexit en de coronacrisis niet als een onoverkomelijk obstakels zien. Daarbij komt kijken dat behoefte aan IT en innovatieve oplossingen neemt niet af, wij zien het Verenigd Koninkrijk nog steeds als groeimarkt in ons werkveld.”

“Naast het uitbreiden van ons klantenbestand willen we ook graag partnerships aangaan in het Verenigd Koninkrijk met andere implementatiepartners die hun oplossingen willen verrijken met onze apps. Wij zijn hen graag van dienst met advies en ondersteuning.” Vult Tim Schuitemaker, CIO en managing partner bij Gen25 aan. “Met deze lokale vestiging kunnen we makkelijker bij klanten en partners op bezoek gaan, met ze meedenken en strategische adviezen geven. We kunnen ze gewoon meer aandacht geven. En daarnaast kunnen we met een team daar de kwaliteit beter waarborgen.”

“Het opstarten van deze vestiging heeft natuurlijk in deze tijden wel aardig wat voeten in de aarde gehad, we reizen nu niet op en neer en begeleiden het team in Londen op afstand. Dat was even wennen, maar tot nu toe werkt het goed en kijken we erg uit naar de toekomst.” Sluit Gijs Martens af.

Over Gen25
Gen25 is dé technologische partner voor bedrijven die met innovatieve clouds zoals Salesforce en AWS betere klantrelaties willen realiseren en efficiënter willen werken. Met meer dan 60 technologisch specialisten werkt Gen25 sinds 2006 als kwalitatieve implementatiepartner, technologisch adviseur en softwareontwikkelaar van clouds apps. Voor nationale en internationale bedrijven zoals KLM, De Bijenkorf, ABN AMRO, Nuffield Health en Education First optimaliseert Gen25 de sales-, service en marketingprocessen. Succesvolle onafhankelijke apps die zijn ontwikkeld door Gen25 zijn onder meer Social25, Booker25 en Subscription25. www.gen25.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht