Geplaatst door Genesys

Genesys en 3Fiftynine breiden partnership uit

Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft 3Fiftynine aangesteld als reseller van PureConnect en PureCloud. 3Fiftynine was al sinds 2016 officieel system integration partner voor PureConnect.

Deze benoeming garandeert dat 3Fiftynine voldoet aan de hoge eisen die Genesys stelt aan kennis, ervaring en dienstverlening van haar reseller partners. Daarmee zijn klanten verzekerd van de best denkbare ondersteuning van hun customer experience projecten.

“Genesys investeert volop in de verdere ontwikkeling van PureConnect. We investeren niet alleen in het platform zelf maar ook in de partnernetwerk,” aldus Roger Beckand Verwée, Senior account executive channels Benelux van Genesys. “We stellen hoge eisen aan onze partners want tenslotte wordt van hen verwacht dat zij toegevoegde waarde leveren aan de klanten door hun expertise en ervaring in te zetten voor het realiseren van de beste customer experiences. We zijn dan ook heel blij dat 3Fiftynine nu ook reseller is van zowel PureConnect als PureCloud.”

Randy Drielinger van 3Fiftynine vult dat aan: “Wij zijn echte system integrators en dat betekent dat we voor onze klanten echt waarde willen toevoegen. Dat doen we door de software-oplossing en implementatie goed aan te laten sluiten bij de vraag en de processen van de klant. Maar daarnaast leveren we ook add-ons en integraties met andere systemen. Zoals bijvoorbeeld een planningspakket waarbij afspraken die in het contact center worden gemaakt netjes worden gesynchroniseerd in de agenda’s inclusief routeplanning.”

PureConnect is het bewezen, alles-in-één multichannel communicatieplatform dat snel inzetbaar is, makkelijk te beheren, flexibel en eenvoudig aan te passen op specifieke wensen. Gecomplementeerd met dienstverlening voor middelgrote en grote organisaties is het zowel beschikbaar voor toepassing onpremise als vanuit de cloud.

PureCloud is de samengevoegde, alles-in-één oplossing voor klantbetrokkenheid en samenwerking van medewerkers die eenvoudig is in toepassing en gebruik. Als echte clouddienst is PureCloud flexibel, open, rijk aan functionaliteit en gebouwd voor snelle innovatie.

————
Op de foto: van links naar rechts: Edward de Wit, Roger Beckand Verwée, Randy Drielinger en Kim de Boer

Over 3Fiftynine
3Fiftynine is expert op het gebied van oplossingen voor klantcontact en heeft de kennis en ervaring in huis voor implementatie van projecten, migratie naar nieuwe versies, projectmanagement en begeleiding van effectieve inrichting van contactcenters.
De gedegen kennis van de technologie vormt ook de basis voor maatwerk, denk hierbij aan integraties met third-party oplossingen (CRM, social en workflow), specifieke routeringen en rapportages.
De focus bij 3Fiftynine ligt op de klant die op zoek is naar een professionele partner die waarde toevoegt, dezelfde taal spreekt en complexe uitdagingen simpel en behapbaar maakt. https://3Fiftynine.nl

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.