Industry Wire

Geplaatst door One Shoe

De global Drupal Splash Awards nomineert One Shoe tweemaal!

One Shoe is tweemaal genomineerd voor de internationale Drupal Splash Awards. Zowel het werk voor DHL Parcel als voor Kanker.nl ontvangt een nominatie.

De Splash Awards zijn de wereldwijde prijzen voor het beste digitale werk gebouwd met het Drupal. Drupal is het toonaangevende open-source CMS voor ambitieuze digitale ervaringen. Op 10 april tijdens de award ceremonie op DrupalCon Seattle zullen uit alle nominaties de winnaars worden bekendgemaakt.
Nominaties voor twee Drupal projecten

Twee nominaties voor dhlparcel.nl en kanker.nl

One Shoe en DHL Parcel hebben in 2018 samen de nieuwe dhlparcel.nl website gelanceerd. De website versterkt de positionering van DHL Parcel als toonaangevende strategische logistiek partner met een optimale dienstverlening voor zakelijke verzending. Tegelijkertijd optimaliseert de website de gebruikservaring voor ontvangers. De website is genomineerd in de categorie Corporate.

De Drupal website Kanker.nl is genomineerd in de categorie Gezondheid. De website is dé nummer 1 plek in Nederland voor iedereen die met kanker te maken heeft: patiënten, (ex) patiënten en hun naasten. Meer dan 450.000 bezoekers per maand vinden hier gevalideerde informatie over de ziekte, voeren de dialoog met professionals en wisselen ervaringen uit met lotgenoten.

Over One Shoe
One Shoe is een toonaangevend creative & digital agency. Het bureau combineert merkstrategie met digitale strategie, UX, design en development. One Shoe vergroot het succes van organisaties door digitale oplossingen en creatieve campagnes te ontwikkelen die een positieve impact hebben op het dagelijks leven van hun doelgroep. Klanten zijn DHL, Eurail, Sanofi Genzyme, Studiekeuze123, Total, St. Antonius Ziekenhuis en vele anderen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht