Geplaatst door Oogst

Google Data Studio 360 accreditatie naar Oogst

Google Partner Oogst krijgt ook het Google Data Studio 360 resellerschap toegewezen. Dat is de uitkomst na een accreditatieronde door Google. Data Studio 360 is het nieuwste premium datavisualisatie onderdeel uit de Google Analytics 360 Suite. Hiermee kunnen bedrijven hun data aantrekkelijk en interactief visualiseren in dashboards. Oogst ondersteunt 360 Suite onderdelen als Data Studio en Analytics Premium 360 met een Service Level Agreement die continuïteit ondersteunt.

Het Google 360 onderdeel Data Studio integreert en visualiseert data van alle Google Analytics 360 Suite. Door middel van dataconnectors kunnen verschillende typen en bronnen van data worden samengevoegd en gecombineerd in interactieve dashboards.
Het delen van informatie en het sturen op KPI’s binnen organisaties wordt hiermee zeer eenvoudig gemaakt. Oogst biedt als Data Studio 360 reseller toegevoegde waarde op gebied van implementatie, advies, training, support en ontwikkeling van dashboards.

Nico Maessen (oprichter en managing partner Oogst‎): “We zijn blij dat we nu ook Data Studio 360 als reseller kunnen aanbieden aan onze klanten. We zijn direct aan de slag gegaan met dit nieuwe onderdeel en de resultaten zijn spectaculair, zowel in doorlooptijd van de projecten als de waarde en inhoud van de dashboards. De visuele rapportages bieden een krachtige aanvulling op bestaande rapportages voor het aansturen van online (en offline) marketingkanalen.”