Industry Wire

Gratis Content Marketing Gids voor ZZP’er en MKB’er

Haarlem, 17 juni 2013 – Speciaal voor ZZP’ers en MKB’ers heeft online marketing specialist Frank Husmann de Content Marketing Gids geschreven. Dit boek gaat in op strategieën om een online autoriteit te worden en zo meer klanten naar een site te trekken. De gids geeft vooral veel praktische tips,  waar ondernemers direct mee aan de slag kunnen.Frank Husmann: “Veel van de MKB’ers en ZZP‘ers die ik spreek, vragen mij hoe ze meer rendement uit hun website kunnen halen. Het begint met het trekken van potentiële klanten naar jouw site. Vervolgens wil je dat zij iets kopen, of bijvoorbeeld een e-mailadres achterlaten. Mijn boek gaat in op beide onderdelen, waarbij ik ook tips geef over hoe je sociale media nu handig in kunt zetten om meer bezoekers te krijgen. De belangrijkste boodschap is dat je je kennis en expertise gaat delen op meerdere manieren, zodat je een (online) autoriteit wordt op jouw vakgebied. Dit is content marketing. Hoe je succesvol content marketing inzet, leg ik uit in het boek”.

Content marketing en de actualiteit
Content marketing is het maken, publiceren en promoten van betekenisvolle inhoud met als doel in contact te komen met de doelgroep. De content kan daarbij heel breed zijn: van een blogartikel of een case omschrijving tot video’s en whitepapers. Content marketing wordt steeds belangrijker voor een goede online strategie voor gerichte bezoekers en leads via zoekmachines en sociale media. In het boek zijn naast concrete praktijkvoorbeelden ook tips van bekende online ondernemers te vinden. Zoals Keesjan Deelstra (schrijver van de bestseller  ‘Handboek zoekmachine marketing’), Aart Wallet (mede-oprichter van Fashionchick.nl – hét online mode platform van Nederland, onderdeel van Sanoma) en vele anderen.


Over Frank Husmann
Frank Husmann adviseert sinds 2001 als zelfstandig ondernemer kleine en grote (internationale) bedrijven over online marketing. Hierbij is hij altijd op zoek naar praktische manieren voor zijn klanten om meer rendement uit internet te halen. Zijn eigen praktijkervaring komt hierbij altijd te pas. Frank besteedt zijn tijd vooral aan SEO (Search Engine Optimization), content marketing en conversie optimalisatie. Het liefst vormt hij de schakel tussen techniek en commercie. Frank is medeauteur van de Online Succes Gids (2010).

Meer informatie: www.frankhusmann.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht