Geplaatst door Software Vergelijken B.V.

Gronings bedrijf lanceert vergelijker voor online boekhoudsoftware

Gronings bedrijf maakt online boekhoudsoftware aanbod inzichtelijk
Groningen, NL – De Groningse onderneming Software Vergelijken maakt het aanbod in online boekhoudprogramma’s inzichtelijk. De markt van geschikte online boekhoudsoftware groeit de laatste jaren flink. Tijd voor een goed overzicht in de verschillen en overeenkomsten tussen de pakketten dus. Op de website is het vergelijken van de verschillende oplossingen eenvoudig gemaakt. Zo kan er gefilterd worden op het soort boekhouding en de functies die je nodig hebt.

Directeur Henk-Jan Kosse licht toe:
“In deze enorm groeiende markt, zowel in vraag als aanbod, merken we een toegevoegde waarde te zijn. Steeds meer startende en meer ervaren ondernemers gaan online boekhouden. Bij ons vinden zij de beste boekhoudprogramma’s. Wat de beste is, is natuurlijk helemaal afhankelijk van het bedrijf waarvoor dat een boekhoudprogramma zoekt. Verder kun je kijken naar de prijs, maar kies vooral een pakket die je prettig vind werken. Je hoopt er immers een tijdje mee vooruit te kunnen. Alle boekhoudsoftware kun je gratis proberen, doe dat dan ook gerust.”

Waarom juist nu?
De trend onder ondernemers isonline boekhouden en dat is niet zonder reden. Tegenwoordig is een goede, inzichtelijke boekhouding voor je bedrijf een randvoorwaarde. Excel spreadsheets raken nu snel achterhaald. De paar euro die je maandelijks betaald voor een online boekhoudprogramma verdien je namelijk meteen terug in tijd én overzicht.

Hoe kies je een boekhoudprogramma?
Op Boekhoudsoftware-vergelijken.nl vind je meer dan 30 goede Nederlandse boekhoudprogramma’s. Maar hoe kies je nou het boekhoudprogramma dat bij je past? Wil je altijd in control zijn, overweeg dan te gaan voor online boekhouden. Breng daarnaast eerst je eigen administratieve proces in kaart, zodat je er achter komt wat je eisen aan een administratiepakket zijn. Probeer software te vinden die echt bij jouw bedrijf past door je door de filters op de site te gebruiken. Een laatste tip: neem prijs wel mee in je overweging, maar laat het niet de doorslag geven, werkelijk passende software gaat geld opleveren. Het gaat er om dat je de software vindt die jou werkelijk helpt ondernemen!