Industry Wire

Grootste nieuwjaarskaart van Nederland via GRATIS SMS te versturen

Breda,  31 december 2013  Vanaf nu kan de grootste nieuwjaarskaart van Nederland via een gratis SMS worden verstuurd. Mobile messaging specialist CM uit Breda luidt het nieuwe jaar in met deze wel heel bijzondere actie, waarbij iedereen zijn nieuwjaarswens kosteloos op een megabillboard met heel Nederland kan delen.

De beste wensen
Van ‘Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen!’ tot ‘Lieve Colinda, wil je met me trouwen’;  iedereen kan vanaf nu t/m 8 januari 2014 zijn of haar nieuwjaarswens per SMS sturen naar de grootste digitale wenskaart van Nederland.  Dat kan via de mobiele telefoon, maar tevens via een speciaal daarvoor in het leven geroepen (mobiele) website (www.grootstenieuwjaarskaart.nl)

Unieke campagne
Vanaf 1 januari 0:00u verschijnen de goedgekeurde SMS-nieuwjaarswensen op het megabillboard naast de snelweg A4, nabij Schiphol. Aan de overkant van de A4 staat een videocamera op het bord gericht die de boodschap vastlegt en digitaal opstuurt naar de afzender en degene voor wie de boodschap is bedoeld. Een unieke campagne, waarbij de techniek in nauwe samenwerking tussen CM en Interbest tot stand is gekomen. Nog nooit eerder werd een systeem gebruikt dat bewijsexemplaren van het billboardscherm kon versturen per SMS.  Jeroen Glabeek, CEO CM: “We verwachten heel veel leuke en spontane SMS-wensen te ontvangen. In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is SMS nog steeds het messaging systeem met het hoogste bereik.  De communicatie tussen dit megabillboard, de SMS-zender en de SMS-ontvanger, maakt het voor ons een geweldige mobiele start van het nieuwe jaar!”

De grootste nieuwjaarskaart van Nederland gaat op 1 januari 0:00u live!
Wilt u zelf een wens op de grootste nieuwjaarskaart van Nederland? Dat kan natuurlijk  SMS uw nieuwjaarswens naar shortcode 2014 of bezoek de website:

http://www.grootstenieuwjaarskaart.nl/

Over CM.: CM verbindt bedrijven en consumenten, overheden en burgers, service providers met afnemers, enzovoort. Dat doen we door middel van SMS. Op momenten dat het er toe doet. Bijvoorbeeld in een noodgeval, zoals de vermissing van een kind. Of wanneer je veilig wilt internetbankieren, of wilt stemmen op een interactief tv-programma. Ook voor mobiel betalen bieden we slimme sms-oplossingen.  Bedrijven zijn aantoonbaar succesvoller als ze SMS inzetten in hun communicatiemix. Met medewerkers, klanten, leveranciers. Niet in plaats van andere media maar ernaast. Iedere mediavorm heeft namelijk zijn eigen kracht. Bij CM focussen we ons op SMS. Ons doel? Bedrijven nog succesvoller maken met SMS.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht