Grootste uitzendorganisatie van Australië live met UNIT4 Agresso

UNIT4 heeft de implementatie afgerond van zijn nieuwste ERP-oplossing bij SKILLED, de grootste uitzendorganisatie in Australië. De oplossing is gebaseerd op Agresso en speelt een belangrijke rol in het verandertraject van de organisatie. Het maakt systemen en processen efficiënter, wat zorgt voor grote kostenbesparingen voor het bedrijf.

Het ERP-platform Agresso is ontwikkeld voor dienstverlenende organisaties en helpt tegemoet te komen aan klantbehoeften op het gebied van social, mobile, analytics en cloud. De oplossing ondersteunt bovendien de groeistrategie van SKILLED.

Door de snelle groei en het uitgebreide dienstenaanbod van de organisatie is er grote behoefte aan consistentie tussen de verschillende bedrijfsunits. Het platform van UNIT4 zorgt voor besparingen door standaardisatie van processen en software. Ook zijn de processen en systemen verbeterd voor inkoop en facturering- en creditmanagement. Dit vergroot de grip op uitgaven en verbetert de cashflow. De oplossing is flexibel en daardoor eenvoudig aan te passen aan toekomstige strategische initiatieven.

“We streven ernaar onze medewerkers en klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en daarvoor is een passende technologische ondersteuning nodig”, zegt Gary Kent, Chief Financial Officer bij SKILLED. “De oplossing zorgt voor efficiënte processen die de klantwaarde verhogen en onze groei ondersteunen. Het platform biedt ERP-technologie met alle benodigde functionaliteiten voor dienstverlenende organisaties, zoals optimale ondersteuning van mobiele apparaten. Hiermee zijn we bovendien klaar voor de toekomst.”

“SKILLED is een professionele organisatie met loyale klanten. Het is belangrijk dat technologie dit ondersteunt en bijdraagt aan efficiëntie en nog betere dienstverlening”, zegt Goncalo Leitao, Executive Vice President, Global Services bij UNIT4. ”Het is een goed voorbeeld van een bedrijf dat moderniseert om tegemoet te komen aan nieuwe behoeften op het gebied van technologie en dienstverlening. De combinatie van geavanceerde functionaliteit en eenvoudig te gebruiken toepassingen dichten de kloof tussen de consument en conventionele bedrijfsoplossingen.”