Geplaatst door Lenovo

Hans Kazàn presenteert nog één keer Prijzenslag

Het was onlangs nog in het nieuws: Hans Kazàn zou met plezier nog een keer Prijzenslag willen presenteren. Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) zorgde ervoor dat Hans en zijn oude liefde herenigd werden! Gewapend met cameraploeg en Yoga Tab 3 Pro, een tablet met ingebouwde projector, blies Kazàn zijn welbekende quiz nieuw leven in door wachtende passagiers bij de pont in Amsterdam te laten strijden om de winst. De show wordt weliswaar niet op televisie uitgezonden, maar is wel online te bekijken.

Het idee om de quiz nieuw leven in te blazen komt voort uit Lenovo’s gedachte dat er geen ‘beste’ bestaat, enkel ‘beter’. Lenovo bedoelt hiermee dat ze geloven dat alles altijd anders en beter kan. Op straat wordt er nauwelijks meer met elkaar gepraat en is iedereen druk bezig met Whatsappen, Facebooken of muziek luisteren. Hans Kazàn vond dat dit anders en beter kan en wil mensen weer in contact brengen met elkaar en laten lachen. Lenovo besloot daarom samen met Hans Kazàn Prijzenslag nieuw leven in te blazen, want wat brengt mensen nu dichter bij elkaar dan een goede quiz uit de oude doos. Even geen spelletjes op de telefoon, maar een vrolijke spelshow terwijl je wacht op de pont.

Met behulp van de Lenovo Yoga Tab 3 Pro, een tablet met ingebouwde projector die tot 70 inch beeld kan projecteren, deden deelnemers mee aan de cool uitgedachte quiz. Van het raden van een object tot het opnoemen van zoveel mogelijk landen met de letter ‘s’, onder leiding van Kazàn en zijn assistente werd gezorgd voor ultiem vermaak. Door de magie van Hans Kazàn werden mensen weer in direct contact met elkaar gebracht en streden ze samen voor het plezier en de winst. “Een spontaan gesprek of iemand die naar je glimlacht, kan je dag immers net even wat mooier maken!”, aldus Hans Kazàn.

Bekijk de video* hier: http://bit.ly/2g2knNv

Download beeldmateriaal: https://we.tl/8naoAzGYXu