Industry Wire

Geplaatst door Happy Leads

Happy Leads wint pitch Grando Keukens & Bad

Happy Leads is vanaf 1 maart de partner op het gebied van online marketing van Grando Keukens & Bad. Na een pitch waar verschillende bureaus aan hebben deelgenomen heeft de landelijk opererende keuken en bad gigant, met 32 speciaalzaken in Nederland, gekozen voor het bureau uit Eindhoven. Happy Leads gaat, samen met haar zusjes Happy Idiots en Happy Cactus, de complete online marketing verzorgen. Naast emailmarketing, leadgeneratie en social media advertising, zal er worden gewerkt aan het verbeteren van zoekmachinemarketing en zal er worden gekeken naar mogelijkheden op het gebied van conversie optimalisatie.

Danielle van Tol, marketing manager bij Grando Keukens & Bad: “Happy Leads is een sterke online partner die over de juiste kennis beschikt om ons verder te helpen bij het realiseren van onze doelstellingen. Samen met de andere onderdelen binnen de Happy Groep kunnen ze ons een totaalpakket met online marketing diensten aanbieden.”

Mathijs Visser, algemeen directeur Happy Leads: “We kregen de kans om ons verhaal vanuit Happy Leads en onze zusjes Happy Idiots en Happy Cactus te presenteren aan Grando Keukens & Bad. We zijn begonnen met een analyse van alle klantdata. Hier kwamen een aantal zeer interessante inzichten en profielen uit naar voren die we hebben gebruikt in onze presentatie en plan van aanpak. We zijn enorm trots op deze nieuwe samenwerking en gaan vol enthousiasme aan de slag om samen de online doelstellingen te realiseren.”

Happy Leads (www.happyleads.nl) werkt onder meer voor ECI, KWF, Rode Kruis, Nierstichting, AD Media, Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress en Vacansoleil.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht