Geplaatst door Happybase

Happybase lanceert AI-chatbot op CES: Regie over persoonlijke groei en carrièreontwikkeling

Happybase, een toonaangevend ontwikkelingsplatform voor werknemers, heeft vandaag aangekondigd dat ze hun innovatieve AI-chatbot zullen onthullen op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas. Het bedrijf zal hun nieuwe chatbot presenteren als onderdeel van het NL Tech Pavilion in Eureka Park bij de Venetian Expo, van 9 tot 12 januari 2024.

Met behulp van hun platform, biedt Happybase een nieuwe benadering voor de belangrijkste uitdagingen waar organisaties mee te maken hebben bij het behouden en ontwikkelen van talent. Door werknemers de tools te geven om hun sterke punten, motivaties en ambities te ontdekken, bevordert Happybase betekenisvolle dialogen over persoonlijke groei. Tegelijkertijd profiteren werkgevers van waardevolle inzichten waarmee ze effectieve strategieën voor medewerkersontwikkeling kunnen vormgeven.

“De moderne werkplek kampt met een gebrek aan tijd, aandacht en vaardigheden om werknemers effectief te ondersteunen bij hun ontwikkeling”, aldus Eva Meijer, CEO van Happybase. “Met de introductie van onze AI-chatbot stellen wij medewerker in staat om de regie te nemen over hun eigen ontwikkeling en groei. De chatbot biedt gepersonaliseerde begeleiding en aanbevelingen gebaseerd op carrièreambities, drijfveren, skills en ervaringen en begeleidt hen door het proces van zelfontdekking en zelfsturing, waardoor ze gepersonaliseerde ontwikkelingspaden in kaart kunnen brengen en concrete stappen kunnen nemen om hun ambities te realiseren.”

De methodiek van Happybase is uitgebreid getest in het onderwijs, corporates en het MKB. “Veel werknemers hebben behoefte aan een duidelijk groeiperspectief. Met Happybase krijgen ze de kans om behoeftes en ambities te identificeren en actie te ondernemen,” aldus het bedrijf.

Voor meer informatie over Happybase en hun werknemersontwikkelingsplatform, bezoek hun website op www.happybase.me.