Industry Wire

Geplaatst door Havana Harbor

Havana Harbor lanceert Unilever’s nieuwe #lekkerthuis kerstcampagne

In navolging van een eerste succesvolle #lekkerthuis campagne eerder dit jaar, waarin diverse Unilever merken consumenten inspireerden met heerlijke en makkelijke gerechten, is deze week de uitgebreidere kerstvariant gelanceerd.

Via de online kanalen van Calvé, Unox, Knorr, De Vegetarische Slager en Hertog worden mensen geïnspireerd met een twintigtal heerlijke kerstrecepten. Deze zijn gebundeld in een digitaal kookboek dat exclusief voor nieuwsbriefabonnees gratis te downloaden is.

Ook op de winkelvloer is “#lekkerthuis tijdens kerst” zichtbaar middels displays met handige receptkaartjes voor thuis. Deze zijn voorzien van handige QR-codes zodat consumenten

razendsnel meer recepten kunnen bekijken op het merkoversteigende online platform.

De campagne draait tot en met 26 december.

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Els Timans, Vivian Hordijk

Bureau: Havana Harbor

Account: Fabienne Jungerhans

Concept & Art Direction: Maarten van Scheijndel

Creatie: Jamie Robijn, Elmar Hamelink, Eduardo Coradini

Producer: David Timmermans

Fotografie: Scrambled

Mediabureau: Greenhouse Group

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht