Geplaatst door Havas Media NL

Havas Media trekt creatief media duo Mira de Mönnink en Terri Bos aan

Amsterdam – Het creatieve media duo Mira de Mönnink en Terri Bos hebben zich aangesloten als directors Branded Content & Partnerships bij Havas Media NL. De move van de Effi-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich positioneert op Meaningful content.

Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers. Voor Terri en Mira is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer. Havas kan hiermee klanten verrassen met effectieve nieuwe invalshoeken en non-traditionele media oplossingen. Het duo heeft daarnaast een uniek netwerk en staat bekend om hun strategisch vermogen klanten, andere merken en publishers met elkaar te verbinden.

“Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie  waarmee we entertainment binnen de media strategie een plek geven.” aldus Mira de Monnink. “Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.”

Thijs Muller, CEO Havas Media zegt: “Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interuptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit. Terri en Mira zijn die stap vooruit voor onze klanten en partners, niet in de laatste plaats omdat ze naast scherp, ook erg fijn zijn in de omgang.”

Mira en Terri waren voorheen werkzaam bij UM en hebben prijzen gewonnen voor hun werk op o.a. Nestle, Jumbo en Coca-Cola.