Geplaatst door Uncommon People BV

Headhuntingbureau Uncommon People breidt uit met Senior Consultant Rachel Kool

Uncommon People is een consultancy- en headhuntingbureau dat zich richt op media-, marketing- en advertising, alsook alle daaraan gerelateerde technologie. Om te voorzien in de groeiende vraag naar talent in deze industrie breidt het bureau verder uit. Rachel Kool die het team, in de rol van senior consultant, met ingang van 1 oktober komt versterken was eerder Buying Director Online Media bij de Publicis Groupe.

Door in te zetten op diepgaande kennis en ervaring weet Uncommon People zich te onderscheiden in headhunting. Managing partner Eric Snelleman: “bij de gemiddelde recruiter ontbreekt het aan domeinexpertise, door onze kennisinhoudelijke aanpak kunnen wij dieper op de materie ingaan”.

In lijn met deze strategie heeft Uncommon People Rachel Kool aangetrokken, die zoals zij zelf zegt ‘haar passie is om het beste uit mensen te halen en hen te helpen hun pad te vinden’. Met ruim 20 jaar ervaring aan mediabureauzijde heeft Kool een groot netwerk en beschikt zij over uitzonderlijk veel vakkennis.