Industry Wire

Geplaatst door dept

Health-tech bedrijf Castor gaat voor digitale groei met Dept

AMSTERDAM – 30/04/2020 – De internationale health-tech organisatie Castor kan met zijn Electronic Data Capture (EDC) systeem veel betekenen voor de doeltreffendheid van klinische proeven, met name in de huidige situatie. Om wereldwijd meer bekendheid te genereren hebben zij de hulp van digital agency Dept ingeschakeld om de huidige performance marketing te perfectioneren. 

Het klinische dataplatform van Castor biedt duizenden onderzoekers wereldwijd de mogelijkheid om gemakkelijk medische onderzoeksdata van iedere bron te verzamelen en integreren. Om nieuwe klanten te verwerven zal Dept zich focussen op de optimalisatie van de SEO- en SEA-activiteiten. Samen herzien ze de strategieën en stellen ze nieuwe content op voor de website, artikels, video’s en campagnes.

John Ambrose, head of marketing bij Castor: “Dept heeft net als wij een grote groeiambitie en begrijpt precies wat wij nodig hebben. Met de omvangrijke kennis van Dept kunnen we onze doelgroep nog beter bereiken en het aantal partnerships met medische onderzoekers en organisaties aanzienlijk verhogen.”

“Castor is een gedreven bedrijf dat, zeker in deze tijden, veel kan betekenen voor de medische wereld”, zegt Pim van der Meulen, digital marketing consultant bij Dept. “Hoewel de doelgroep zeer specifiek is, kan het niche-product overal ter wereld zorgen voor vooruitgang en openbaringen in medische onderzoeken. Voor ons een zeer mooi project om aan bij te kunnen dragen.”

Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1.500 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht