Geplaatst door HelloFresh

HelloFresh: meer dan een maaltijdbox

Deze week staan de klanten van HelloFresh letterlijk en figuurlijk in het zonnetje. Ze zijn uitgenodigd om aan te schuiven bij een van de leveranciers van HelloFresh. Zo konden ze eerder deze week aanschuiven bij champignonkweker Koolen champignons in Slootdorp en tomatenkwekerij Osdorp in Amsterdam. Vanavond wordt er aangeschoven bij de zalmrokerij Sognefjord in de buurt van Nijmegen.

Vijf dagen lang kunnen trouwe klanten op vijf verschillende locaties door heel Nederland aanschuiven. Van een appelboomgaard tot de champignonkweker: overal geeft HelloFresh haar klanten een kijkje in de keuken van leveranciers. Klanten krijgen een rondleiding, waarbij de leverancier het bijzondere verhaal achter het product in de HelloFresh Box vertelt.

HelloFresh zorgt ervoor dat mensen onbezorgd kunnen genieten van lekker eten. Door de klanten uit te nodigen om aan te schuiven, laat het bedrijf zien dat het meer is dan de leverancier van maaltijdboxen: het gaat om het gemak, de ervaring van het zonder zorgen de maaltijden te kunnen koken en te eten. De klanten hoeven niet meer naar de supermarkt voor het avondeten en alle ingrediënten en recepten worden tot aan de deur bezorgd. Deze week hoeven de klanten die aanschuiven ook niet te koken: HelloFresh kookt en doet de afwas.

Klanten staan centraal bij HelloFresh. Het delen van feedback, ideeën en wensen wordt gestimuleerd. Zo kunnen klanten alle recepten en gerechten online beoordelen. Tijdens de diners die deze week georganiseerd worden, is er volop ruimte om te discussiëren en ideeën aan te dragen.

De bezoekers reageren enthousiast: “Via dit diner leren we HelloFresh en vooral de mensen erachter beter kennen. Dat je andere mensen ontmoet die de HelloFresh Box ook hebben is leuk, zo kun je tips en tricks met elkaar delen. Ook interessant om een rondleiding te krijgen van de tomatenkweker en het verhaal van de producten achter de HelloFresh Box te horen.”

Ook Maartje, de oprichter van HelloFresh in Nederland is trots: “Elke dag werken wij er hard aan om onze klanten te inspireren. We maken het hen gemakkelijk een lekkere en gezonde maaltijd op tafel te zetten, maar het belangrijkste vinden we dat de klanten geïnspireerd raken en weten waar hun eten vandaan komt. Het is mooi dat we op deze manier veel mensen samenbrengen en dat HelloFresh ons bindt.”

Over HelloFresh
HelloFresh is in 2011 in Nederland gestart door Maartje Frederiks. Het bedrijf biedt een flexibel lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met gezonde recepten en alle bijbehorende verse ingrediënten thuisbezorgd krijgen. Sinds januari 2015 levert het bedrijf ook maaltijdboxen aan Vlaamse en Brusselse huishoudens. Elk kwartaal organiseert zij een evenement voor haar klanten. Zo vond afgelopen maart het HelloFreshtival plaats, waar klanten en leveranciers elkaar ook konden ontmoeten.