Industry Wire

Geplaatst door Yahoo

Hivestack en Yahoo kondigen wereldwijd strategisch programmatisch DOOH partnerschap aan

Partnerschap biedt Yahoo’s omnichannel demand side platform (DSP) toegang tot premium wereldwijde DOOH-inventaris op schaal via het Hivestack supply side platform (SSP)

Yahoo en Hivestack, ’s werelds toonaangevende, onafhankelijke programmatic digital out of home (DOOH) ad tech bedrijf, hebben vandaag een strategische wereldwijde samenwerking aangekondigd om hun toonaangevende technologieën met elkaar te verbinden, en premium, programmatic DOOH cross-channel media campagnes op een wereldwijde schaal mogelijk te maken.

Door het partnerschap zal Yahoo’s omnichannel demand side platform (DSP), geïntegreerd worden in het supply side platform (SSP) van Hivestack, waardoor Yahoo en haar klanten toegang krijgen tot Hivestack’s premium wereldwijde DOOH-inventaris via real-time bidding (RTB) transacties via open exchange en private marketplace (PMP) deals.

“Het zich steeds verder ontwikkelende programmatische DOOH-landschap heeft voor merken, adverteerders en mediabedrijven talrijke mogelijkheden gecreëerd om het kanaal te gebruiken om betekenisvolle en meetbare verbindingen met het wereldwijde publiek tot stand te brengen. Wij zijn erg enthousiast over de mogelijkheid om te integreren met de Yahoo DSP om zo een naadloze, efficiënte ervaring mogelijk te maken voor omnichannel marketeers om programmatisch transacties te kunnen uitvoeren via DOOH, en zo toegang te krijgen tot premium wereldwijde DOOH-inventaris en -data,” zei Bruno Guerrero, COO bij Hivestack.

“DOOH combineert impactvolle creative met kostenefficiëntie in een omnichannel campagnestrategie,” zei Iván Markman, Chief Business Officer bij Yahoo. “Door de vroege start in de markt heeft Yahoo adverteerders geholpen DOOH-schermen gedurende het hele traject van de consument te maximaliseren en zinvolle en onvergetelijke tot stand te brengen. Dit partnerschap versterkt dat vermogen en biedt Yahoo DSP-adverteerders de diverse, wereldwijde en premium OOH-inventaris die Hivestack biedt.”

“De out-of-home sector heeft het afgelopen jaar een flinke opleving gekend, aangewakkerd door innovatieve creatieve toepassingen, digitale facilitering en een terugkeer naar ‘normaal’,” aldus Barry Frey, President en CEO van DPAA. “Met de zomer voor de deur op het noordelijk halfrond, verwacht u de grootste merken ter wereld te zien schitteren op OOH-schermen – van de hoogste billboards tot in de gangpaden bij de kassa. We zijn verheugd te zien dat grote spelers en bestuursleden van de DPAA, zoals Yahoo en Hivestack, zich met elkaar verbinden om deze interacties tussen consumenten en merken te vergemakkelijken.”

Adverteerders en bureaus hebben direct toegang tot de wereldwijde DOOH-inventaris van Hivestack via de Yahoo DSP.

Over Hivestack
Hivestack is het grootste onafhankelijke, wereldwijde, full stack marketingtechnologiebedrijf, dat de koop- en verkoopkant van programmatische digitale out of home (DOOH) reclame verzorgt. Hivestack is opgericht in 2017 met hoofdkantoor in Montreal, Canada en is actief in 25+ landen over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar hivestack.com of volg ons op LinkedIn, Twitter en Facebook @hivestack.

Over Yahoo
Yahoo is een wereldwijd media- en technologiebedrijf dat bijna 900 miljoen mensen over de hele wereld bereikt en hen dichter bij financiële zaken, sport, shoppen, games en nieuws brengt – met de vertrouwde producten, inhoud en technologie die hun dag vullen. Voor partners bieden wij een full-stack platform waarmee bedrijven hun groeimogelijkheden kunnen vergroten en betekenisvollere verbindingen tot stand kunnen brengen tussen reclame, search en media. Voor meer informatie gaat u naar yahooinc.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht