Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

Na een grondige evaluatie koos Hotel Alhambra Palace voor Infor vanwege de internationale ervaring en expertise bij exclusieve horecagelegenheden en de omvangrijke proces-ondersteuning die de software biedt.
De cloud-oplossing van Infor zal het bestaande on-premises legacy-systeem vervangen, omdat deze de groeiplannen van Hotel Alhambra Palace niet langer ondersteunt. Een van de directe voordelen van de nieuwe applicaties is een snellere toegang tot meer uitvoerige informatie en operationele data, en ondersteuning voor nieuwe contactloze procedures, zoals mobiel inchecken. Daarmee is Hotel Alhambra Palace in staat om de klantenservice te blijven verbeteren en kan het personeel worden ingezet voor de meest waardevolle activiteiten.
“Zowel de demonstratie als de referenties hebben geleid tot de snelle keuze voor Infor HMS“, vertelt Marianella Bertini, hoteldirecteur van Hotel Alhambra Palace. “We kijken uit naar de verbeterde, scherpere toegang tot gegevens die we sneller kunnen vertalen naar het de allerbeste klantervaring. Dit zal ons helpen om onze positie als één van Europa’s tophotels te behouden“.
“Het huidige handelsklimaat voor hotels, zelfs als deze net zo premium zijn als het Hotel Alhambra Palace, vraagt om het leveren van eersteklas klantenservice binnen alle aspecten van het verblijf“, vertelt Wolfgang Emperger, vice-president voor internationale hospitality bij Infor. “Dit vereist op zijn beurt weer een operatie van wereldklasse en systemen om hierin te ondersteunen. De klantervaring in alle hotels zal ingrijpend veranderen, maar de leiders in de sector zijn zij die zich aan deze veranderingen kunnen aanpassen, met nieuwe software en processen die een ervaring opleveren waar klanten voor terugkomen“.
Over Infor
Infor is wereldleider in zakelijke cloud-software met sector-specifieke specialisaties. De organisatie levert missie kritische bedrijfsapplicaties aan ruim 67.000 klanten in meer dan 175 landen. Infor-software is ontworpen om meer waarde, minder risico’s en duurzame operationele voordelen te leveren. De ruim 17.000 medewerkers combineren diepgaande sectorspecifieke-expertises met inzichten uit data om te leren en betere zakelijke en industriële oplossingen te creëren, waarmee organisaties zich beter kunnen aanpassen en de uitdagingen in hun sector de baas zijn. Infor zet zich in om klanten te voorzien van moderne hulpmiddelen om hun bedrijf te transformeren en hun eigen innovatietrajecten te versnellen. Ga voor meer informatie naar www.infor.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.