Geplaatst door Huawei

HUAWEI LANCEERT HUAWEI P SMART+ 2019: BETAALBARE SMARTPHONE MET AI TRIPLE LENS

Huawei introduceert vandaag de HUAWEI P smart+ 2019, een hoogwaardige en betaalbare smartphone gericht op de jonge consument. Het toestel is uitgerust met een geheel nieuwe door AI ondersteunde 24MP triple lens-camera en een indrukwekkend Dewdrop Display gecombineerd met een 6,21 inch FullView-scherm. Voor de allereerste keer ooit ondersteunt de HUAWEI P smart+ 2019 nu HiVision, een van de nieuwe functies van het EMUI 9.0 besturingssysteem. HiVision maakt gebruik van de AI-mogelijkheden van het apparaat om bijvoorbeeld real-time AI-vertaling, AI-objectinformatie zoekfunctie, QR-codes scan en AI-objectidentificatie shopping mogelijk te maken.

AI Triple Camera

Als marktleider op het gebied van smartphonefotografie past Huawei de krachtige cameratechnologie toe op het gehele smartphoneportfolio. De HUAWEI P smart+ 2019 is uitgerust met een nieuwe 24MP-triple camera aan de achterzijde die groothoekfotografie en bokeh-effecten bij het maken van portretten mogelijk maakt. De lenzen hebben brandpuntsafstanden van 27 mm voor standaardfoto’s en 17 mm voor groothoek, terwijl de nieuwe derde lens exclusief voor bokeh wordt gebruikt.

De 8MP (F2.0) camera aan de voorzijde is voorzien van AI-blacklight technologie die tot acht scenario’s – zoals blauwe luchten en sneeuwcondities – herkent en de opname in realtime optimaliseert voor een professionele foto. HUAWEI AI in de camera op de achterzijde herkent  tot 22 scènes herkennen en de beeldkwaliteit van foto’s met lange blootstelling en foto’s die onder moeilijke lichtomstandigheden zijn gemaakt, waaronder de nacht, verbeteren.

Verfijnd ontwerp: groter en slimmer

De HUAWEI P smart + 2019 is voorzien van de HUAWEI Dewdrop Display, een minimale onopvallende inkeping waarin de camera aan de voorkant is ondergebracht. Gecombineerd met een 6,21 inch FullView-scherm krijgen gebruikers een levendige en kristalheldere kijkervaring met een resolutie van 2340×1080 (FHD +).

Voor de echte die hard smartphonegebruiker biedt de nieuwe HUAWEI P smart+ 2019 een split screen modus om te multitasken in verschillende apps. Het toestel is ook ontworpen met nieuwe gebaren-navigatie, waardoor gebruikers eenvoudige en gemakkelijk te gebruiken commando’s binnen handbereik hebben.

Vlotte gebruikerservaring

De HUAWEI P smart+ 2019 werkt op het nieuwste EMUI 9.0-besturingssysteem dat maximale snelheid en energie-efficiëntie biedt voor de smartphone apparatuur van Huawei. Machine learning wordt ook gebruikt om op een intelligente manier het gebruik van apps en het gedrag van gebruikers te voorspellen, wat de algemene efficiëntie verbetert en de levensduur van de batterij verlengt.

De intelligente en krachtige partner

Voor de allereerste keer ooit ondersteunt de HUAWEI P smart+ 2019 nu HiVision, een van de nieuwe functies van EMUI 9.0. HiVision maakt gebruik van de AI-mogelijkheden van het apparaat om verschillende functionaliteiten te leveren, inclusief real-time AI-vertaling, AI-objectinformatie zoekfunctie, QR-codes scan en AI-objectidentificatie shopping.

De Kirin 710 zorgt voor een soepele, natuurlijke systeemreactie, meeslepende gameprestaties en uitstekende energie-efficiëntie. De Octa-core A73-chipset is vervaardigd met de 12nm-procestechnologie en heeft een CPU-kloksnelheid van maximaal 2,2 GHz.

Daarnaast biedt de grote 3400mAh-batterij een dag lang batterijduur voor dagelijks gebruik.

“Jonge consumenten vinden twee dingen belangrijk bij het kopen van een smartphone: de beste camera en een goede prijs-kwaliteitverhouding”, zegt Walter Ji, President van Huawei’s consumentendivisie. “Daarom hebben we onze beroemde AI triple lens camera toegevoegd aan de HUAWEI P smart+ 2019 om jonge consumenten de kans te geven goede kwaliteit foto’s en video’s te maken, zonder het prijskaartje van onze vlaggenschip toestellen. Deze lancering is de volgende stap in onze visie om innovatieve producten voor iedereen bereikbaar te maken.”

Beschikbaarheid

De HUAWEI P smart+ 2019 is beschikbaar in de kleuren Midnight Black en Starlight Blue voor de adviesprijs van 259 Euro bij Ben, Belsimpel, MediaMarkt, Mobiel.nl, en Tele2.

– EINDE –

Over Huawei Consumer Business Group

Huawei is een toonaangevende wereldwijde producent en leverancier van netwerkapparatuur, IT-oplossingen en consumentenproducten. Huawei heeft wereldwijd 15 R&D-centers en is gebouwd op 30 jaar ervaring in de telecom en ICT-industrie. De producten en diensten zijn beschikbaar in meer dan 180 landen en daarmee wordt één derde van de wereldbevolking bediend. Huawei Consumer Business Group is een van de drie businessunits van Huawei met producten zoals smartphones, tablets, mobiele breedbandapparaten, wearables en cloud services. Momenteel is Huawei het tweede grootste smartphonemerk ter wereld en verscheept wereldwijd meer dan 200 miljoen smartphones per jaar. Huawei is volledig toegewijd aan het leveren van innovatieve technologieën aan consumenten over de hele wereld. In Nederland telt Huawei 650 medewerkers en 2 vestigingen met het hoofdkantoor in Amsterdam.

Voor updates over Huawei Consumer Business Group volg ons op:

URL: https://consumer.huawei.com/nl/

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands/