Industry Wire

Geplaatst door EasyToys

Hunkemöller en EasyToys lanceren seksspeeltjeslijn

Private toys collection toegevoegd aan assortiment lingerieketen
Veendam, 8 november 2022 – Lingerieketen Hunkemöller en EasyToys hebben samen een nieuwe collectie seksspeeltjes geselecteerd en ontworpen. Twintig Hunkemöller-vestigingen, waarvan zeven in Nederland, nemen hiermee naast lingerie ook seksspeeltjes op in het assortiment. Hunkemöller is de eerste keten van fysieke winkels die EasyToys-producten gaat verkopen.

De lingerieketen en erotiekgigant hebben voor de selectie van seksspeeltjes gekeken naar de meest aansprekende producten uit het assortiment van EasyToys. Het assortiment van de lingerieketen wordt zodoende aangevuld met een rabbit-vibrator, vibrerend slipje, toycleaner, glijmiddel en de zogeheten pleasure box. Deze geschenkset voor koppels bestaat uit een koppelvibrator, massagekaars, bondagetouw, vingervibrator en seksdobbelstenen. De erotica zijn achterin de winkels van Hunkemöller te vinden bij de Private Collection lingerie.

Personeel getraind voor deskundig advies
Het winkelpersoneel van Hünkemoller is getraind om deskundig uitleg te geven over het gebruik van de speeltjes door Megan Smit, productdeskundige van EasyToys. “De seksspeeltjes vormen een sterke toevoeging op onze Private Collection”, aldus Alexandra Legro, Marketing Director bij Hunkemöller. “Het is de perfecte match bij onze kernwaarden vrouwelijke kracht, zelfliefde en inclusiviteit. We zijn trots op deze mooie samenwerking met EasyToys, een expert op het gebied van erotica.”

Met de verkoop van seksspeeltjes in zijn vestigingen voldoet de lingerieketen aan de vraag van klanten. Online verkoopt het bedrijf al enkele jaren speeltjes. Naast speeltjes voor vrouwen zijn er producten voor stellen opgenomen in de collectie.

Prettig seksleven
“Hunkemöller is een heel mooie partij om mee samen te werken”, aldus Eric Idema, CEO en oprichter van EasyToys en moederbedrijf EQOM Group. “De keten is in vrijwel elk Nederlands stads- of winkelcentrum van betekenis te vinden. Dat Hunkemöller nu een Private Collection van seksspeeltjes lanceert draagt bij aan de missie die wij al jaren hebben: ervoor zorgen dat seksspeeltjes normaal worden gevonden en mensen helpen om een prettig seksleven te hebben.”

Over EQOM Group
De EQOM Group is een consortium van grote erotiekbedrijven, dat producten levert aan zowel consumenten als winkels. Doel is om wereldwijd marktleider te worden op gebied van sexual wellness. De EQOM Group is in 2020 ontstaan nadat erotiekgigant EDC Retail, Europees marktleider en onder andere bekend van dochteronderneming EasyToys.nl, was samengegaan met groothandel Eropartner Distribution, dat veel artikelen levert aan Duitsland en Scandinavië. De ruim 100 miljoen euro omzet die in 2020 werd behaald, moet in 2025 zijn gegroeid tot 500 miljoen euro. Dan moet het bedrijf niet alleen Europees marktleider maar ook een wereldspeler zijn. Eric Idema, CEO van EDC Retail, is tevens CEO van EQOM.

Over EDC Retail en EasyToys
EasyToys is onderdeel van EDC Retail, Europees marktleider op het gebied van erotische producten. Met meer dan 100.000 bezoekers per dag en een aanbod van meer dan 14.000 erotische artikelen is EasyToys.nl de grootste webshop van de Benelux. De erotiekgigant is bezig met een Europese uitrol en is inmiddels in zeven verschillende landen te vinden. Met een team van specialisten adviseert en informeert de webshop hun klanten via hun blog EasyToys Magazine en EasyToys TV. De missie luidt: een plezierig seksleven voor iedereen.

EDC Retail werd in 2007 door Eric Idema opgericht, en maakt sinds 2020 deel uit van de EQOM Group, voortgekomen uit het samengegaan van EDC en groothandelaar Eropartner Distribution. Onder aanvoering van CEO Idema wil EQOM Group wereldspeler worden en de ruim 160 miljoen euro omzet van 2020 uitbouwen naar 500 miljoen euro in 2025.

Over Hunkemöller
Hunkemöller is een van Europa’s toonaangevende en snelst groeiende lingeriemerken met 850 winkels in 21 landen. Sinds de oprichting in Amsterdam in 1886 heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een Europawijd merk in online en fysieke retail. Hunkemöller biedt perfect passende, modieuze en kwalitatief hoogstaande bodywear (bh’s, ondergoed, nachtmode, badmode en overige categorieën waaronder sportkleding). Hunkemöller blinkt uit in zowel fysieke retail als e/commerce en heeft technologie geïntegreerd in elk aspect van zijn business: van gedetailleerde klantprofilering op basis van een uitgebreide database van leden van het loyalty-programma tot digitale personeelswerving en trainingen voor retail/medewerkers. De klantreis is het hart van de Hunkemöller-strategie met een naadloze interactie tussen de fysieke en digitale omgeving dankzij de click2brick-initiatieven. Het duurzaamheidsinitiatief Together Tomorrow werd gelanceerd in 2020, daaronder vallen alle activiteiten met het doel om zorg te dragen voor de planeet en haar bewoners.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht