Geplaatst door HV Media

HV Media winnaar 2015 Internetmarketingbranche

HV Media bij De Succesfactor: zondag 16 augustus 2015 om 12:55 uur

VEEN, 20150814 — Bezoekersaantallen, gebruiksvriendelijkheid, afhakers en je conversie. Het zijn dé termen die je tegenkomt in de wereld van internet marketing. Maar hoe kun je dat het beste inzetten en wat levert het nou uiteindelijk op? Dat vertelt zondag HV Media, genomineerd voor de Nationale Business Succes Award 2015 en uitgeroepen als winnaar/vertegenwoordiger van de Internetmarketingbranche.  In HV Media ziet de nominatiecommissie van deze ondernemerscompetitie een stabiele, vooruitstrevende onderneming die de afgelopen jaren veel succes heeft weten te boeken binnen de markt.

Oordeel Nominatiecommissie:

HV Media valt op bij de Nominatiecommissie door haar unieke manier die het gevonden heeft om bedrijven online succesvoller te maken, enerzijds door SEO (zoekmachine-optimalisatie), en anderzijds door de website van de klant daar zo optimaal mogelijk op af te stemmen en een duidelijke on-line strategie te ontwikkelen, met behulp van Social Media en E-mailmarketing, Adwordscampagnes etc. Zoals het bedrijf zegt: ‘alleen maar bovenaan staan bij Google is niet voldoende’. Uiteindelijk gaat het erom dat, als de klant op jouw site komt, hij voor (extra) omzet zorgt, en dat is waar HV Media volgens de nominatiecommissie haar klanten bij kan helpen. Anders gezegd: HV Media zorgt dat bezoekers klanten worden!

Ook werkt het bureau samen met een grote groep freelancers. Deze groep varieert van (SEO-)tekstschrijvers en vormgevers tot programmeurs. Samen met de expertise op het gebied van internet marketing is dit een mooie combinatie om online succes te behalen. Mede hierdoor heeft de nominatiecommissie HV Media uitgeroepen tot winnaar/vertegenwoordiger in de Internetmarketingbranche en komt zij ook in aanmerking voor de Nationale Business Succes Award 2015.

Over de Nationale Business Succes Award

Sinds 2011 nomineert de Nationale Business Succes Award op basis van strenge selectiecriteria jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches. Een onafhankelijke vakjury rijkt vervolgens eens per jaar de Succes Awards uit aan de genomineerde bedrijven die volgens hun een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award, (2015) inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks te volgen op RTL 7, zondag 12:55 uur tot einde 2015. De conceptgerechtigde van de Nationale Business Succes Award is TV Media Partners.

De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, toegankelijk voor alle kerngezonde ondernemingen.