hybris software vergroot wereldwijde B2B handelsmogelijkheden voor 3M

Amsterdam – 15 september, 2014 – hybris software, een SAP-onderneming en ’s werelds snelst groeiende commerce platform-aanbieder, kondigt vandaag aan dat 3M, een wereldwijd innovatiebedrijf, gebruik zal maken van de hybris Commerce Suite om haar B2B e-commerce dienstverlening te verbeteren. Met de software is 3M in staat om een uitzonderlijke klantervaring te bieden aan organisaties en individuele klanten over de hele wereld.
Als één van ’s werelds meest herkenbare merken produceert en levert 3M producten in een veelvoud van sectoren, o.a. in Electronica & Energie, Consumentenproducten, Zorg, Industrie en Veiligheid & Graphics. Met locaties in meer dan 70 landen heeft 3M een buitengewoon actief globaal handelsprogramma. Hierin worden producten rechtstreeks aan consumenten verkocht, maar ook aan een netwerk van internationale groothandelaren, retailers, distributeurs en dealers.
Met 3M’s wereldwijde ERP en een nieuwe generatie van klanten zag 3M de noodzaak in het implementeren van een robuust, hoogstaand, gebruiksvriendelijk en flexibel commerce platform dat in staat is om B2B-functionaliteiten te leveren aan gebruikers over de hele wereld. 3M had hierbij een commerce oplossing nodig die in staat is om naadloos te kunnen integreren met het constant veranderende technologie-ecosysteem van het bedrijf, waarbij het zich snel kan aanpassen aan veranderende marktomstandigheden.
Met de implementatie van de hybris Commerce Suite heeft 3M uitzonderlijk robuuste B2B commerce-mogelijkheden tot haar beschikking. Hierdoor krijgt het merk de nodige flexibiliteit om snel de schaal van haar technologie te vergroten om zo toekomstige marktstrategieën en businessmodellen te ondersteunen.
De belangrijkste voordelen van de hybris Commerce Suite voor 3M:
- De mogelijkheid om verschillende talen & valuta te ondersteunen, waardoor 3M effectief nieuwe en bestaande wereldmarkten van dienst kan zijn.
- Het voordeel van een écht wereldwijd platform op een enkele, samengebrachte software stack, met de schaling om 3M’s kleinste én grootste markten van dienst te kunnen zijn in één infrastructuur.
- User tools en personalisatie voor 3M’s business- en merchandisingmanagers om gebruikerservaringen te definiëren die leiden tot een significant hogere conversiesnelheid.
- Unieke OmniCommerce-mogelijkheden waarmee 3M toekomstige commerce-applicaties op de markt kan zetten; online, voor mobiele devices en in het callcenter.
“Bij 3M stellen we strenge eisen aan onze commerce-technologie. Ons platform moet niet alleen een kwalitatieve omni-channel commerce-ervaring leveren, ook moet het foutloos presteren en zich snel kunnen aanpassen aan nieuwe markten en bedrijfsmodellen,” aldus James Fall, vice president Global Sales Operations bij 3M. “Door onze samenwerking met hybris hebben we commerce-technologie in huis gehaald die aan de huidige eisen van het bedrijf voldoet, met de flexibiliteit die we nodig hebben voor succes op de lange termijn.”
hybris heeft een reputatie ontwikkeld om B2B en B2C commerce-oplossingen aan te leveren die het beste zijn in hun soort: het bedrijf levert aan organisaties die opereren in diverse en hoogontwikkelde markten. Het hybris platform is één van ’s werelds meest krachtige, schaalbare single-stack commerce-oplossingen: het biedt 3M en andere mondiale merken de mogelijkheid om meerwaarde te creëren door het ontwikkelen en managen van sterk gepersonaliseerde klantervaringen.
“De technologie van hybris is ontwikkeld om te voldoen aan de rigoreuze, evoluerende eisen van ’s werelds leidende omni-channel commerce-merken, “ zegt Steven Kramer, executive vice president sales Americas bij hybris. “Door het implementeren van de hybris commerce suite versterkt 3M haar vermogen om een ongeëvenaarde klantervaring te bieden aan haar uiteenlopende B2B- en toekomstige B2C-klanten.
3M’s verbeterde global commerce-website ging online in juni 2014. De software moet het merk helpen om de beste mogelijkheden te leveren en haar omni-channel commerce technologie te vergroten naar een groeiend wereldwijd klantenbestand.
Meer informatie over de hybris Commerce Suite vindt u op www.hybris.com.
Over hybris software
hybris software, een SAP-bedrijf, helpt bedrijven wereldwijd om meer goederen, diensten en digitale inhoud te verkopen via alle digitale contactmogelijkheden, kanalen en apparaten. hybris levert OmniCommerce™: een innoverend en hoogstaand Master Data Managementsysteem voor bedrijven met volledig afgestemde commerciële processen welke bedrijven in één oogopslag inzicht geeft in hun klanten, producten en orders. Gelijktijdig zien klanten in één oogopslag welke producten en diensten het bedrijf biedt. hybris omni-channel software is gebouwd op één zelfstandig digitaal platform, gebaseerd open standaard, dat flexibel is alle mogelijke innovaties ondersteunt. Het is ontwikkeld om de meest efficiënte TOC te realiseren, is schaalbaar en voorziet in alle uitbreidingsmogelijkheden voor de toekomst, waardoor OmniCommerce voorziet in alle mogelijke wensen voor een commercieel platform. Zowel de toonaangevende bedrijven alsook de analisten markeren hybris als ‚leider’ en positioneren het volwaardige digitale platform onder de top twee of drie in de markt. Dezelfde software is beschikbaar voor on-premise, on-demand of zelfstandig management, waardoor gebruikers op alle fronten maximale flexibiliteit kunnen inzetten. Meer dan vijfhonderd bedrijven kozen al voor hybris, waaronder de wereldwijde B2B site van W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters en 3M, evenals de consumentenmerken Toys“R”Us UK, Metro, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Nespresso en Lufthansa. hybris is the future of commerce™! Meer informatie vindt u op www.hybris.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.