ICI PARIS XL lanceert short-form serie ‘La Maison ICI’
		
		ICI PARIS XL lanceert deze maand de short-form videoserie La Maison ICI, ontwikkeld door aidem agency. De serie bestaat uit korte afleveringen in sitcomstijl, en is te zien op TikTok en Instagram. Met dit nieuwe format brengt het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials.
In de serie woont een studente boven een ICI PARIS XL-winkel. In iedere aflevering belandt zij in herkenbare situaties, zoals haar eerste stagedag of het vergeten van een verjaardag. De afleveringen spelen zich af in haar appartement en in de winkel zelf, waar een vaste beauty advisor haar helpt met haar dagelijkse uitdagingen. De toon is luchtig en komisch, met oog voor de luxe uitstraling van ICI PARIS XL.
BE: https://www.tiktok.com/@iciparisxlbe/video/7567109682377002273
NL: https://www.tiktok.com/@iciparisxlnl/video/7567091827573099809
Social Media Team ICI PARIS XL: “Met La Maison ICI laten we zien dat beauty verder gaat dan alleen producten. Het draait om herkenbare momenten uit het dagelijks leven van onze doelgroep. Door humor te verweven met authenticiteit brengen we onze merkwaarden tot leven, op een manier die oprecht voelt en aansluit bij de wereld van Gen Z.”
Senna Kost, Creative Lead aidem agency: “Toen we tussen neus en lippen door de vraag kregen of we ook iets tofs konden bedenken voor de socialkanalen van ICI PARIS XL om de campagne van La Maison ICI door te vertalen, gingen we direct aan de slag. Dit groeide onverwacht uit tot een eigen serie met lange termijn potentie om ook na de initiële campagne op verder te bouwen. Dankzij de vrijheid die ICI PARIS XL gaf, konden we iets maken dat écht past bij de doelgroep. De kracht zit in de herkenbare thema’s en tone of voice die aansluit bij hoe jonge mensen content consumeren.”
Het concept is een doorvertaling van de overkoepelende 360-campagne La Maison ICI en vormt een nieuwe stap in de bredere contentstrategie van het merk. De eerste afleveringen verschijnen in de week van 27 oktober in zowel Nederland als België.
Meer informatie: www.aidem-agency.com | www.iciparisxl.nl
Over aidem agency
aidem agency is het eerste full-service TikTok bureau in de Benelux dat wereldmerken transformeert tot digitale powerhouses. Met een team van 31 TikTok-native experts creëert het bureau meetbare impact voor hun klanten: van explosieve merkgroei, het bouwen van toekomstbestendige communities tot directe conversie. aidem is gevestigd aan de Oudezijds Voorburgwal in Amsterdam en werkt voor klanten als Oreo, bol, Alpro, ICI Paris XL, Albelli en Disney On Ice.
Small Screens, Life-changing Impact.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.