Innr kiest Whizpr als bureau voor PR-activiteiten

Wageningen, 23 februari 2021 – Innr, specialist in de slimme verlichtingsmarkt, heeft voor Whizpr gekozen voor hun PR-activiteiten. De keuze viel op Whizpr vanwege de kennis van PR- en influencer media binnen de tech-, lifestyle- en smart home sector en de expertise op het gebied van storytelling. De activiteiten van Whizpr zullen zich met name richten op het vergroten van de naamsbekendheid van Innr en het consistent lading geven aan het merk.
Jeroen Dalderop, oprichter en CEO bij Innr: “Innr werkt vanuit een passie: het creëren van een slim verlichtingssysteem dat iedereen zich kan veroorloven en eenvoudig te installeren en gebruiken is. Daarnaast willen we ook bijdragen aan een beter klimaat. Dit vertaalt zich terug in de lampen, die tot wel 85% energiebesparend zijn. We zochten een partner die ons kan ondersteunen in het uitdragen van ons verhaal. Whizpr is hiervoor de juiste match met een groot netwerk en duidelijk inzicht in de markt.”
Annerieke Kamphuis, eigenaar van Whizpr: “Innr is een mooi Nederlands merk om aan ons klantenbestand toe te voegen en een goede aanvulling op de andere smarthome-merken waarvoor we werken. We kunnen onze ervaring met PR en influencer marketing heel goed voor Innr inzetten en kijken er naar uit mee te helpen hun naamsbekendheid verder te versterken.”
Over Innr
Met Innr, opgericht in 2012, zetten oprichters Jeroen en Rob (beide ex-managers bij Philips) samen met een groeiend team van professionals al hun energie in voor het maken van mooie, praktische en slimme verlichting onder het motto ‘Simple and Affordable’. Door de verlichting en smart home-trends op de voet te volgen, kan Innr vroeg reageren op de behoeften van de klant en de perfecte Smart Lighting-producten maken. Deze kennis is terug te vinden in zowel de kwaliteit van hun producten als de persoonlijke service. Voor meer informatie, bezoek www.innr.com.
Over Whizpr
Whizpr is een PR- en marketing adviesbureau gespecialiseerd in technologie en lifestyle. Whizpr werkt vol enthousiasme voor ongeveer 25 merken in complexe en snel veranderende marktsegmenten zoals security, bedrijfssoftware, consumentenelektronica, telecommunicatie, data & storage en clouddiensten.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.