Geplaatst door InSight

Insight breidt dienstenportfolio uit met Insight Managed Cloud Services

Apeldoorn, 6 september 2023 – Insight Enterprises, wereldwijd toonaangevend IT-adviseur en Solutions Integrator die organisaties helpt hun digitale transformatie te versnellen, heeft zijn dienstenportfolio uitgebreid met een nieuwe wereldwijde managed cloudservice. De service helpt bedrijven om hun cloudverbruik en -kosten eenvoudig te beheren.

Insight Managed Cloud Services biedt een volledig beheerde ervaring die de last van cloudmanagement verlicht voor IT-teams, met als doel verbeterde prestaties en gebruikservaringen te leveren in Microsoft Azure-omgevingen. Er is tevens de mogelijkheid om uit te breiden naar een multicloudaanpak, waaronder Amazon Web Services en Google Cloud Platform. De technische ondersteuningscentra van Insight zijn strategisch over de hele wereld gepositioneerd en bieden toegang tot bekwame ingenieurs voor 24/7 monitoring; uitgebreide Data en Endpoint Security; en snelle, nauwkeurige oplossing van problemen.

Insight Managed Cloud Services is er voor bedrijven die hun overstap naar de cloud willen versnellen en op zoek zijn naar meer flexibiliteit bij het beheren van cloudkosten,” aldus Stan Lequin, President van Insight Solutions. “Terwijl klanten hun digitale business wereldwijd opschalen, draagt Insight Managed Cloud Services bij aan continue verbetering en de vereenvoudiging van multicloud resources. Bovendien zijn wij als Solutions Integrator in staat om elk aspect van de digitale transformatie aan te pakken – van het moderniseren van de infrastructuur en het opbouwen van aantrekkelijkere werkervaringen tot het integreren van gamechangers zoals generatieve AI – waardoor we dé strategische partner zijn om hen te helpen de meest ambitieuze doelstellingen voor hun bedrijf te realiseren.”

Nu 86% van de organisaties het afgelopen jaar te maken heeft gehad met ‘technische schulden’, kan volgens het jaarlijkse digitale transformatierapport van Insight, uitgevoerd door Foundry, de taak van het beheren van cloudkosten, beveiliging en het migreren van bestaande infrastructuur een overbelasting betekenen voor IT-teams. Insight Managed Cloud Services biedt end-to-end ondersteuning en een eenvoudig prijsmodel om:

De capaciteit van de zakelijke cloud te verbeteren
De prestaties en het gebruik te verbeteren
De beveiliging en compliance te verbeteren
De controle over cloudkosten te vergroten
Tijd en resources te heroriënteren naar meer innovatief werk

Het Global Delivery Network van Insight fungeert als een verlengstuk van het IT-team van een bedrijf en biedt ondersteuning op afstand door een team van experts in India, Noord-Amerika, Europa en Azië-Pacific.

“Als toonaangevende Solutions Integrator die wereldwijd actief is, zijn we bijzonder verheugd om onze Insight Managed Cloud Services ook op wereldwijde schaal aan te bieden,”, aldus Karen McLaughlin, SVP EMEA Services en Global Centers of Excellence Services Operations. “Dit betekent dat organisaties over de hele wereld, ongeacht hun geografische bereik, er zeker van kunnen zijn dat hun Azure-infrastructuur effectief wordt beheerd en verbeterd voor optimale prestaties, waardoor ze zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten.”

Over Insight
Insight Enterprises, Inc. is een solutions integrator die deel uitmaakt van de Fortune 500. Zijn 13.000 professionals wereldwijd helpen organisaties met het versnellen van hun digitale transformatie, om de bedrijfsprocessen te moderniseren en de waarde van technologische investeringen te maximaliseren. Insight maakt een veilige, end-to-end transformatie mogelijk en voorziet in de behoeften van zijn klanten met een uitgebreid aanbod van oplossingen, verreikende partnerships en ruim 33 jaar aan uitgebreide IT-ervaring. Insight is door Forbes aangemerkt als ‘World’s Best Employer’ en gecertificeerd als ‘Great Place to Work’. Het zet zijn oplossingen en diensten kracht bij met een wereldwijde reikwijdte, lokale expertise en een e-commerce ervaring van wereldformaat en grijpt elke kans aan om de digitale ambities van zijn klanten te realiseren. Ga voor meer informatie naar http://nl.insight.com/nl