Geplaatst door Intercity Technology

Intercity Technology introduceert IP-connectiviteitsoplossingen

Hoofddorp, 29 maart 2016 – Aanbieder van zakelijke communicatieoplossingen Intercity Technology kondigt een uitbreiding van haar dienstverlening aan. Met een pakket van IP-connectiviteitsoplossingen biedt Intercity Technology een totaaloplossing voor de continuïteit van bedrijfsprocessen, beveiliging van bedrijfsdata en hoge beschikbaarheid van verbindingen, waarmee haar klanten worden toegerust voor toekomstige uitdagingen.

Joachim de Wild, Group Product Director van Intercity Technology geeft aan: “Wij investeren continue in nieuwe mogelijkheden die tegemoetkomen aan de veranderende wensen en behoeften van onze klanten. Met de toenemende vraag naar veilige, betrouwbare en snellere internetoplossingen voor spraak en data, bieden we nu een kwalitatief hoogwaardig totaalpakket aan connectiviteitsoplossingen.”

De beveiliging van bedrijfsdata wordt binnen de dienstverlening op verschillende niveaus verzorgd. Door het creëren van virtuele bedrijfsnetwerken, het zogeheten IP-VPN, worden rechtstreekse verbindingen gelegd tussen locaties, datacenters en thuiswerkers, zonder gebruik te maken van het publieke internet. Op deze wijze blijven bedrijfsdata binnen het bedrijfsnetwerk. Aangevuld met een firewall in de vorm van een cloudoplossing, die op een centrale plek de beveiliging van het gehele netwerk ingeregeld, is de beveiliging optimaal.

De continuïteit van kritische bedrijfsprocessen wordt gewaarborgd door verschillende aspecten van de service. Zo kan er door 24/7 monitoring van de diensten direct ingegrepen worden voordat de service in gevaar komt. Daarnaast wordt met innovatieve redundantiemogelijkheden de kans op uitval tot nihil teruggebracht.

Luuk Peters, Product Manager IP-Connectivity vult aan: “Onze connectiviteitsoplossingen onderscheiden zich door onafhankelijkheid van de netwerkleveranciers en de mogelijkheid tot het leveren over alle – nieuwe – infrastructuurtechnieken. Hierdoor kan volledige landelijke dekking in combinatie met hoge beschikbaarheid gegarandeerd worden tegen een aantrekkelijke prijs.”
Meer informatie over de IP-Connectivity oplossingen van Intercity Technology zijn te vinden op de website www.intercitytechnology.nl/ip-connectivity.

Over Intercity Technology
Intercity Technology is in 1986 opgericht in Birmingham als één van de eerste aanbieders van mobiele telefonie voor de zakelijke markt. Sinds 1994 is de onderneming actief in Nederland met een kantoor in Amsterdam. Voor de organisatie is persoonlijke serviceverlening, die aansluit bij de wensen en behoeften van de klanten, zeer belangrijk. Het dienstverleningspakket is in de loop van de jaren gegroeid naar complete communicatieoplossingen. De missie van de onderneming is het verbeteren van bedrijfsresultaten door middel van communicatietechnologie.
Tot de klanten behoren onder meer Grand Hotel Huis ter Duin, GGD Gooi en Vechtstreek, FEBO, Koninklijke Jumbo, PartnerLogistics, Humanitas en Van der Valk Hotels.