Industry Wire

Geplaatst door Invibes Advertising

Invibes Advertising: Shelly van Empelen benoemd tot commercieel directeur in Nederland

Invibes Advertising, een internationale organisatie gespecialiseerd in in-feed advertising, benoemt Shelly van Empelen tot nieuwe commercieel directeur voor Nederland.

Van Empelen zal daarmee rapporteren aan Invibes COO Alex Oeschger, die als uitbreiding van de DACH-markt met onmiddellijke ingang, vanaf 01 oktober 2022, medeverantwoordelijk wordt voor Nederland. “De strategie van Invibes is om het digitale landschap aantrekkelijk te maken met unieke en innovatieve formats. Bovendien biedt Invibes campagnes met vooraf vastgestelde performance garanties, waardoor het succes van de campagne wordt gegarandeerd. ‘Met Shelly hebben we een ervaren digitale specialist in huis met een grote passie voor Online Advertising & Marketing en ik ben blij dat zij onderdeel van ons team is.” vervolgt Alex Oeschger.

Voordat Van Empelen in november 2021 bij Invibes Advertising begon, heeft ze veel ervaring opgedaan aan de publisherkant bij eerdere werkgevers (funda en DPG Media).

Door intensieve samenwerkingen met grote adverteerders- zowel Direct Buy als Programmatic- is haar kennis op het gebied van online advertising en dit ecosysteem sterk gegroeid. Een zeer dynamische markt en constant nieuwe kansen, maakt dat digitale reclame op het lijf geschreven staat van Van Empelen.

‘Ik kijk ernaar uit om een nog actievere rol te spelen in het vormgeven van Invibes’ reis naar de toekomst. Het is en blijft onze missie om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep, op het juiste moment en in de juiste omgeving. Dit in combinatie met onze ruim 60 interactieve formaten zorgt voor aanzienlijk betere resultaten dan met standaardformaten. Niet alleen in CTR, maar ook in Brand uplift en engagement (+8,5% en +31%, Lumen 2022) zien wij een enorme stijging. Dankzij onze technologie zijn wij niet afhankelijk van derden en werken wij rechtstreeks met premium publishers. Zo kunnen we efficiënte campagnes voeren met de best mogelijke resultaten op het gebied van Brand Safety.’, aldus Van Empelen.

Om het premium publisher- en datanetwerk in Nederland uit te breiden, wordt ook het verantwoordelijkheidsgebied van Selina Bitzer, Head of Publisher & Data DACH uitgebreid met de Benelux. Hiervoor werkte Selina als Team Lead B2B Project Management bij Condé Nast en met haar ervaring in het implementeren van cross-media & native campagnes op premium publishers, social media is zij een enorme toegevoegde waarde voor Nederland.

 

Over Invibes Advertising

Invibes Advertising (Invibes) is een internationaal technologiebedrijf dat gespecialiseerd is in digital advertising. Invibes, opgericht in 2011 door co-CEO’s Kris Vlaemynck en Nicolas Pollet, heeft een eigen technologie platform ontwikkeld dat is ontworpen om de relatie tussen merken en consumenten te versterken door middel van in-feed advertenties.

 

Bij Invibes geloven we in de kracht van verbinding:

  • De kracht van het rechtstreeks verbinden van merken met consumenten om zinvollere interacties mogelijk te maken.
  • De kracht van het verbinden van big data, innovatieve in-feed formats, een groot bereik en uitgebreide informatiediensten in één holistisch platform om merken en consumenten naadloos en efficiënt samen te brengen.
  • De kracht van het verbinden van een unieke groep van gepassioneerde, dynamische en deskundige in-feed specialisten van over de hele wereld om het buitengewone team te vormen dat Invibes is.

 

Om samen te werken met enkele van de grootste merken ter wereld, zoals Amazon, Bacardi, Volkswagen, Dell, IKEA en Toyota, vertrouwen we op de beste mensen om onze innovaties met de wereld te delen. Naast ons constante geloof in technologisch potentieel, geloven we fundamenteel in het potentieel van onze mensen. Bij Invibes streven we er actief naar om een energieke, open omgeving te behouden die een cultuur van ideeënvorming, groei en #GoodVibes bevordert, die rechtstreeks doorschijnt naar onze klanten.

 

Meer weten over Invibes? Neem dan een kijkje op: www.invibes.com/nl

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht