IQNOMY lanceert Magento Personalisatie plugin tijdens Webwinkel Vakdagen

IQNOMY lanceert de koppeling tussen e-commerce software Magento en haar eigen platform tijdens de Webwinkel Vakdagen. Hiermee koppel je, als gebruiker van de Magento-software, jouw webshop snel en eenvoudig aan het IQNOMY platform. Hierdoor wordt het personaliseren van webcontent voor elke Magento webshop toegankelijk.
Door het personaliseren van webcontent ontvangt iedere ‘anonieme’ bezoeker persoonlijke en relevante informatie in combinatie met de juiste communicatie.
Organisaties realiseren een verbeterde Click-Through Ratio en een hogere merkbetrokkenheid. Dit resulteert in een hogere omzet.
De Magento plugin biedt Magento shops de mogelijkheid om geheel automatisch eenvoudig inzicht te krijgen in de interesses, voorkeuren, fase conversie en type persona van iedere unieke bezoeker. Door het IQNOMY platform wordt er met één druk op de knop een koppeling gemaakt tussen alle realtime bezoekers-data en de producten binnen Magento.
Vanaf de 1e klik van een bezoeker start IQNOMY met het opbouwen van een interesseprofiel. Op basis van dit zelflerende profiel kun je relevante informatie, producten, aanbiedingen of aanbevelingen tonen aan iedere individuele webshopbezoeker.
De Magento plugin is ontwikkeld in samenwerking met TechTwo, partner van IQNOMY. Tijdens de ontwikkeling van deze plugin hebben TechTwo en IQNOMY, lampenonline.com als testcase gebruikt. Deze case wordt gedemonstreerd tijdens de Webwinkel Vakdagen. IQNOMY staat op stand M18. André van Kempen (Creative Director TechTwo) is donderdag 23 januari aanwezig tijdens de Webwinkel Vakdagen om al je vragen over de gerealiseerde Magento plugin van IQNOMY te beantwoorden.
De Magento plugin is vanaf begin februari via de Magento Connect store te downloaden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.