Jambo Media toont nieuw gezicht

HARDINXVELD-GIESSENDAM – Internet marketingbureau Jambo Media toont haar nieuwe gezicht. 2013 is voor Jambo Media een jaar vol veranderingen en nieuwe uitdagingen. Een nominatie als starter van het jaar, een nieuwe medewerker, het betrekken van een nieuw pand zomaar een aantal veranderingen die in korte tijd hebben plaats gevonden. Daarnaast bestaat Jambo Media dit jaar ook nog eens 5 jaar. Een goed moment voor zelfreflectie. Daarbij bleek dat het huidige logo en de huisstijl uitstraling niet meer bij Jambo Media paste. Het uiteindelijke resultaat is een heel nieuwe huisstijl met een verhaal.
Als symbool voor het internet wordt vaak een wereldbol gebruikt. Bij de upgrade van het oude logo is daarom gekozen om de halve blauwe cirkel te laten evolueren in een gestileerde bol. Door het gebruik van verschillende kleuren krijgt de bol diepte en beweging. Daarnaast is de wereld van het internet een groot netwerk van verbindingen. Door het web van verbindingen over de wereldbol te plaatsen, visualiseert het logo de wereld van connecties die ontstaan op het internet. Bij de typografie is er voor gekozen de tekst in een stijgende lijn omhoog te plaatsen. Deze stijgende lijn symboliseert de online groei die Jambo Media nastreeft voor haar klanten.
“Met de nieuwe huisstijl willen we uitstralen dat we een fris, jong bedrijf zijn dat gespecialiseerd is in internet marketing en dat staat voor groei bij onze klanten. Daarnaast vonden we het belangrijk om de oranje kleur en de toegankelijkheid en openheid van het oude logo te behouden”, aldus <a href=”http://www.linkedin.com/in/michelaanen”>Michel Aanen</a> directeur van Jambo Media.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.