Industry Wire

Geplaatst door Quince

Janneke Rijpkema, Csaba Táczi en Sebastiaan Lumanauw aan de slag bij Quince

Amsterdam, 11 september 2018 – Janneke Rijpkema verruilt Tata Steel voor one-stop activatiebureau Quince, waar zij per direct start als Projectmanager Samsung Benelux. Bovendien is Csaba Táczi gestart als Motion Designer en Sebatiaan Lumanauw als Content Manager. De nieuwkomers bij het Amsterdamse bureau vervullen de behoefte aan meer capaciteit, die is ontstaan door een groeiend aantal projecten.

Rijpkema werkte ruim vier jaar voor Tata Steel als Marcomms Project Manager. In deze positie was zij verantwoordelijk voor de productie van marketing- en communicatietools. In het verleden was zij ook werkzaam bij OgilvyOne en Wunderman, waar zij on- en offline projecten coördineerde voor verschillende A-Merken. Bij Quince zal zij zich als Projectmanager Samsung Benelux ontfermen over het Samsung-account.

Csaba Táczi is in het verleden in dienst geweest bij de Hongaarse vestiging van Quince, waar hij zowel 2D- als 3D-assets creëerde voor merken als HTC, Philips en K&H. Nu is hij terug bij Quince, maar ditmaal bij de Nederlandse vestiging te Amsterdam. Zijn aanstelling als Motion Designer is het gevolg van een groeiende klantvraag naar bewegende 3D-projecten en hoogstaande visuals.

Vanaf heden is Sebastiaan Lumanauw verantwoordelijk voor contentmanagement binnen Quince. Lumanauw is medeoprichter van Legacy Root LLP, een startup waarmee hij verschillende vakprijzen heeft gewonnen. Daarnaast coacht Lumanauw ondernemers en koppelt hij ze aan investeerders vanuit zijn Associate-positie bij INVESTOR Ready. Bij Quince zal hij zijn vaardigheden op het gebied van communicatie en pitching inzetten voor o.a. de corporate website en socialmediakanalen.

Quince Amsterdam BV is een one-stop activatiebureau, gedreven door technologie en content. Het team heeft een brede ervaring in Concept & Strategie, Augmented Reality, Virtual Reality, Events, E-learning, Digital en Printed Content en Customers Solutions. De combinatie van diverse disciplines onder één onder een dak stelt Quince in staat de doelgroepen van een breed scala aan opdrachtgevers in beweging te brengen. Van activaties via één innovatief touchpoint, tot aan complete, 360-activatie-campagnes. Quince heeft in ruim 20 jaar duurzame relaties opgebouwd met klanten als Samsung, Holland Casino, Philips (Dental Care), Ziggo, Fox Sports, HTC, Etos, Albert Heijn en anderen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht