Industry Wire

Geplaatst door NFON

Jaz In the City Amsterdam creëert unieke klantervaring met Nhospitality van NFON

Viersterrenhotel Jaz in the City in Amsterdam, het eerste hotel binnen de nieuwe lifestyle-hotelformule van Steigenberger HotelGroup, heeft NFON Nhospitality in gebruik genomen. Via een integratie van NFON’s Nhospitality met een door de klant gekozen cloud-based PMS-systeem creëert Jaz in the City Amsterdam een unieke customer experience voor haar gasten. Joost van Beek, general manager van Jaz in the City Amsterdam: “Bij het ontwikkelen van de hospitality-filosofie voor Jaz in the City-hotels keken we uitdrukkelijk naar de inzet van innovatieve technologieën. We kozen NFON omdat deze oplossing perfect paste bij onze cloud-based PMS-systeem.”

Voortdurend veranderende customer journey
Jaz in the City Hotel opende in november 2015 haar deuren. De nieuwe lifestyle-hotelformule biedt gasten een zo spannende en voortdurend veranderende klantervaring als mogelijk is. Zij bereiken dit met opmerkelijke vormgeving, uitmuntende medewerkers, dagelijkse live-muziek in de bar en de inzet van innovatieve technologie. Met het cloud-based PMS-systeem kunnen medewerkers met tablets werken en hun werkzaamheden overal in het hotel uitvoeren. Via de naadloze integratie met NFON Nhospitality zijn de medewerkers bovendien overal via hun vaste nummer mobiel bereikbaar. Van Beek: “Reserveringsmedewerkers hoeven niet langer in de back-office te werken, maar kunnen klanten overal te woord staan. Omdat onze medewerkers het hotel net zo ervaren als de klanten dat doen, kunnen wij onze gasten de door ons gewenste klantervaring bieden. NFON maakt dat mogelijk en makkelijk. Ik kan NFON zeker aanraden.”

Warme belangstelling voor Nhospitality
Nhospitality werd in mei 2016 officieel gelanceerd in Nederland door Zetacom, exclusief distributeur van NFON in Nederland. Sinds 2015 werd de hospitality-specifieke NFON-oplossing al bij diverse hotelketens, waaronder de Starr Inn Hotels, in gebruik genomen in de Duitse thuismarkt van NFON AG. Voor de Nederlandse markt werd Nhospitality in samenwerking met het Nederlandse softwarebedrijf EuroFLuxo ontwikkeld en onder andere voorzien van een Nederlandstalige gebruikersinterface. Dick Dompeling, directeur van Zetacom zegt: “Al geruime tijd voor de officiële lancering in Nederland was er serieuze belangstelling voor Nhospitality en was de implementatie bij Jaz in the City Amsterdam al in volle gang. We zijn er bijzonder trots op dat Jaz in the City Amsterdam voor het realiseren van hun innovatieve hotelformule op NFON cloudtelefonie vertrouwt.”

Recept voor succes
Nhospitality communiceert tussen het NFON-telefoniesysteem en andere door hotels en ruimteverhurende organisaties gebruikte systemen, waaronder meer dan 160 Property Management (PMS) systemen. Jürgen Städing, Chief Product Officer bij NFON AG: „Nhospitality faciliteert alle belangrijke functies binnen hotels en andere ruimteverhurende organisaties en geeft hen zo de tools om succesvol te zijn”. Het cloudtelefoniesysteem van NFON onderscheidt zich door zijn hoge besparingspotentieel, automatische updates, eenvoudige bediening en hoge beschikbaarheid. Er is geen contract nodig en afrekenen gebeurt op basis van actieve aansluitingen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht