Geplaatst door Joboxx

Joboxx innoveert met hoogtechnologische vacatures

De Gentse startup Joboxx is het allereerste bedrijf dat de war for talent aanpakt door technologie te integreren in een vacature. Dankzij het gebruik van artificiële intelligentie wordt de vacature via social mediakanalen getoond aan personen met het perfecte profiel voor de functie. Deze kandidaat wordt op deze manier getriggerd om te solliciteren via diezelfde technologische laag.

Joboxx innoveert met hoogtechnologische vacatures

Technologie met veelbelovende resultaten
De ingreep om technologie te integreren in vacatures is totaal nieuw binnen de HR-wereld. Bovendien zorgt deze revolutionaire aanpak voor veelbelovende resultaten. Klanten die via traditionele methodes nauwelijks resultaten behaalden, ontvangen door middel van deze technologie duidelijk meer en sneller kandidaten.

Zelfs over de landsgrenzen heen
Joboxx is nog maar een klein jaar actief en treedt reeds buiten de landsgrenzen! Internationale bedrijven zoeken vaak kandidaten in binnen- en buitenland en ook dat doen ze bij Joboxx vanuit Gent! Ze kennen geen grenzen in de zoektocht naar kandidaten dankzij hun revolutionaire technologie.

Joboxx biedt échte voordelen
Werken met Joboxx vergemakkelijkt ook voor jouw bedrijf het rekruteringsproces dankzij:
– Technologie: Een vacature wordt omgevormd tot een hoogtechnologisch product.
– Efficiëntie: Het hele traject blijft beperkt tot een periode van 6 tot 8 weken.
– Precisie: Enkel personen met het gewenste profiel krijgen de vacature te zien.
– Autonomie: Joboxx zorgt enkel voor de instroom, je blijft in charge van het proces.

Meer info:
– www.joboxx.com