Industry Wire

Geplaatst door NOSH Food Films

Jordy van Meer naar NOSH Food Films

Amsterdam, maandag 1 april 2019 – Jordy van Meer, co-founder van Scrambled, stapt over naar NOSH Food Films als Creative Director. Samen met NOSH-oprichtster Mady Angelino vormt hij de dagelijkse leiding van het productiehuis en neemt de verantwoording voor de contentafdeling. Jordy gaat zich richten op het ontwikkelen van zinvolle en originele online content voor merken, uiteraard in dezelfde niche: food.

Jordy van Meer (35) is een award-winning Creative/Art Director, een absolute specialist op het gebied van food. De afgelopen vijf jaar was hij verantwoordelijk voor de digital contentmarketing van diverse foodmerken. Jordy is een ondernemende creatief, met meer dan tien jaar design, art direction en advertising ervaring. Voordat hij Scrambled oprichtte was hij Head of Design bij IceMobile en bekleedde diverse designfuncties bij Muse Amsterdam, StrawberryFrog Amsterdam en MediaCatalyst.

Managing Director Mady Angelino: “We zijn ontzettend blij dat Jordy het NOSH-team komt versterken. Het vinden van een Creative Director met deze unieke ervaring en passie voor ons vak is een gouden vangst. NOSH neemt hiermee een voorsprong op de branche, door op alle niveaus de beste mensen in huis te hebben.”

NOSH profileert zich als maker van high-end food-commercials, content en fotografie, voor food-gerelateerde merken. De kracht van NOSH is de meest smakelijke foodcontent ter wereld maken voor elk kanaal, device en doelgroep. NOSH is de thuisbasis van een groot aantal specialisten, die allemaal één ding met elkaar gemeen hebben: de kunst van het maken van high-engagement foodfilms en heerlijke fotografie in binnen en buitenland voor bureaus en merken. NOSH is onderdeel van de Wenneker Group.

Meer informatiehttps://noshfoodfilms.com

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht