Industry Wire

Geplaatst door SAN

De Jubileumeditie SAN Jaarboek 2018: Beeldbepalend

Tijdens een zeer drukbezochte bijeenkomst op donderdag 28 februari jl. voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij onze host en sponsor de NS in Utrecht, heeft SAN voorzitter Jeroen Hubert het eerste exemplaar uitgereikt aan beeldbepalend reclamemaker Erik Kessels van KesselsKramer. Het 30ste SAN Jaarboek werd met applaus ontvangen, want heeft een bijzondere vormgeving passend in een fraaie cassette met een ‘parel als slotje’!

Erik Kessels nam daarna de genodigden mee in zijn verhaal passend bij het jaarthema van de 30ste jaargang SAN Jaarboek ‘Beeldbepalend’, waarbij hij stelde dat perfectie eigenlijk totaal oninteressant is. Hij zei ook: ‘Daarbij leven en werken we in een periode die waanzinnig is. Alles kan. Alles wat je bedenkt kun je uitvoeren. Maar uiteindelijk gaat het altijd om het idee!’

‘Beeldbepalend’ past ook bij de boeiende interviews met de beeldbepalende merkenmakers die tussen de 285 campagnes van 2018 staan. En ook de 49 ingezonden cases voor de Eenmalige Jubileum categorie DE RECLAMEPARELS uit de afgelopen 30 jaar zijn een mooi voorbeeld daarvan. Een Iconische jury van 30 coryfeeën uit het marcom vak buigt zich over die cases.

Vol trots overhandigde SAN voorzitter Jeroen Hubert aan Erik Kessels het eerste exemplaar van het unieke 30ste SAN Jaarboek 2018 in een fraaie cassette met een ‘parel als slotje’.
Met dank aan ontwerper Henny van Eck, verantwoordelijk voor dit prachtige ontwerp!

Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek, zodat zij zich thuis kunnen voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde start op 12 maart a.s. bij Sanoma. Alle ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de ingezonden campagnes.
De genomineerde cases staan 21 maart a.s. op de SAN website: www.sanaccent.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht