Jumbo opent volgende week zeven Pick Up Points voor online bestellingen

Jumbo Supermarkten opent volgende week door heel Nederland zeven Pick Up Points voor online bestellingen. Klanten kunnen hun boodschappen eenvoudig bestellen op Jumbo.com en de bestelling vervolgens snel ophalen in de winkel of met de auto. Er zijn Pick Up Points in drie varianten: speciale afhaalbalies in de winkels, drive-throughs naast bestaande winkels en solo Pick Up Points op locaties die handig zijn voor klanten die veel met de auto reizen. De teller van het aantal Pick Up Points staat eind volgende week op dertien. De komende weken opent Jumbo tientallen Pick Up Points op verschillende plekken in het land.

Opening Pick Up Points week 47
Openingsdatum Plaats, straat Pick Up Point
18-11-2014 Waalwijk, Professor Asserweg Solo
18-11-2014 Beneden-Leeuwen, Nijverheidsstraat Winkel
19-11-2014 Son en Breugel, Nieuwstraat Drive-through
20-11-2014 Zoetermeer, Oosterheemplein Winkel
20-11-2014 Oosterhout, Nieuwe Bouwlingstraat Winkel
21-11-2014 Tilburg, Broekhovenseweg Drive-through
21-11-2014 Almere-Buiten, Detroitpad Winkel

Met de Pick Up Points komt Jumbo tegemoet aan de wens van klanten om overal en op elk moment boodschappen te kunnen doen. Of dit nu in de winkel of online is. Uiteraard biedt Jumbo ook bij het ophalen van online bestellingen de persoonlijke service die klanten van de supermarktketen gewend zijn. Klanten hoeven bij de solo en drive-through Pick Up Points niet eens uit de auto te stappen, medewerkers zetten de bestelling direct in de kofferbak.

Ook online 7 Zekerheden

Frits van Eerd, algemeen directeur Jumbo Supermarkten, is trots op de opening van de Pick Up Points. “De teller van het aantal Pick Up Points in Nederland staat eind volgende week op dertien. Geweldig dat we nu voor steeds meer Nederlanders ook online het verschil kunnen maken. Vanzelfsprekend garanderen we ook bij online bestellingen de unieke Jumbo formule van de beste service, het grootste assortiment en de laagste prijs door middel van de 7 zekerheden. Dit zijn garanties waarmee we onze beloften aan de klant iedere dag nakomen. In onze webwinkel vind je bijvoorbeeld het grootste online supermarktassortiment. Mist de klant toch iets? Dan halen we het in huis. Daarnaast bieden we ook online gegarandeerd de laagste prijs.”

Pick Up Points in de winkels

De Pick Up Points in of naast de Jumbo winkels zijn van maandag tot en met vrijdag vanaf 16:00 uur geopend tot de sluitingstijd van de winkel. Op zaterdag zijn de afhaalbalies vanaf 09:00 uur geopend. Klanten die online een bestelling doen, kunnen hun boodschappen de volgende middag vanaf 16:00 uur ophalen. Op zaterdag is het mogelijk de bestelling vanaf 09:00 uur op te halen. De boodschappen moeten dan op vrijdag voor 12:00 uur besteld zijn. Bij het ophalen van de bestelling kan er betaald worden met pin.

Solo Pick Up Point

Het solo Pick Up Point in Waalwijk is zes dagen per week geopend: op maandag van 16:00 tot 21:00 uur en van dinsdag tot en met zaterdag van 08:00 tot 21:00 uur. Klanten die voor 00:00 uur online een bestelling doen, kunnen hun boodschappen de volgende middag vanaf 16:00 uur ophalen. Van dinsdag tot en met zaterdag is het ook mogelijk om de bestellingen vanaf 08:00 uur op te halen. De boodschappen moeten dan de dag ervoor voor 12:00 uur besteld zijn. Bij het ophalen van de bestelling kan er betaald worden met pin.

Over Jumbo Supermarkten

Jumbo telt momenteel ruim 475 winkels. In al deze winkels wordt de unieke Jumbo formule gevoerd (beste service + grootste assortiment x laagste prijs) en kunnen klanten vertrouwen op de 7 Zekerheden. Door de klant altijd centraal te zetten, is het familiebedrijf één van de best gewaardeerde supermarktketens van Nederland. Door de overname van Super de Boer in 2009 en van C1000 in 2012 is Jumbo uitgegroeid tot het tweede supermarktbedrijf van Nederland.