Geplaatst door Yahoo

Kenneth Landbo is de nieuwe landenmanager in Nederland en Scandinavië naarmate Yahoo verder wil groeien in 2022.

Yahoo heeft Kenneth Landbo benoemd tot landenmanager voor Nederland & Scandinavië na een succesvolle reeks van vijf opeenvolgende kwartalen waarin het bedrijf met dubbele cijfers groeide. Kenneth Landbo zal verantwoordelijk zijn voor het stimuleren van die voortdurende groei op Yahoo’s Nederlandse en Scandinavische markten, als onderdeel van de nieuwe Global Revenue & Client Solutions organisatie onder leiding van Elizabeth Herbst-Brady.

Kenneth werkt al meer dan 5 jaar bij Yahoo als hoofd van commerciële activiteiten op alle 5 markten, tot hij promotie maakte tot landenmanager. Kenneth heeft meer dan 20 jaar media ervaring, onder andere ook bij de internationale uitgever Metro. Bij Yahoo heeft hij het commerciële team geleid om het Platform bedrijfsonderdeel op te zetten en te laten groeien. Kenneth heeft ook talrijke wereldwijde campagnes geleid voor merken die de distributiestrategie Amplify 360 by Yahoo gebruiken.