Industry Wire

Geplaatst door Kentico

Kentico organiseert 404 foutenconferentie

Amsterdam, 4 juli 2016 – Kentico, leverancier van de gelijknamige totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing, gaat het eens helemaal anders doen komende herfst. Het bedrijf organiseert 404, een baanbrekend evenement waar digitale marketeers, webontwikkelaars en topmanagers van gedachte kunnen wisselen over de uitdagingen op het gebied van digitale marketing en de fouten die gemaakt zijn in het verleden. Bezoekers kunnen zo leren hoe ze de effectiviteit van hun marketing kunnen verbeteren.

“We zagen weinig heil in het kopiëren van de content en thema’s die tijdens andere marketingevenementen in het najaar besproken worden en hebben daarom een alternatieve insteek genomen,” legt Petr Palas, de CEO en oprichter van Kentico uit. “We willen daarentegen dat mensen met een open mind naar Las Vegas komen en eens naar fouten uit het verleden kijken om zo in de toekomst effectievere marketeers en ontwikkelaars te zijn. Dit evenement wordt een forum voor educatie, innovatie en strategie. Tijdens 404 gaan we een nieuwe generatie aanmoedigen hun gereserveerde houding te laten varen en zich open te stellen voor nieuwe mogelijkheden op het gebied van digitale marketing en webontwikkeling.”

Prominente sprekers
404 is een driedaags evenement met een agenda die snel vol raakt. Een aantal prominente internationale sprekers is ondertussen al bekend:

Platform-agnostisch evenement
404 is een open evenement dat gebruikers van een groot aantal verschillende, leidende webontwikkeling- en marketing automation platformen gaat trekken. “Het resultaat is dat we een uitzonderlijk grote verzameling van slimme marketeers en ontwikkelaars onder een dak weten te verzamelen. Mensen komen hiervoor samen alleen al vanwege het potentieel op het gebied van kennisdeling,” aldus Rob Pinkas, VP Marketing bij Kentico.

Aanmelding voor het evenement kan via deze link

##

Over Kentico
Kentico is softwareontwikkelaar en leverancier van een totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing. De value for money propositie van Kentico zorgt ervoor dat elke type organisatie, van groot tot klein, verbluffende websites kan maken en de efficiëntie en effectiviteit van hun marketingactiviteiten kan vergroten. Bedrijven kunnen met Kentico in contact treden met klanten, inzicht krijgen in klantwensen, customer journeys inrichten, content beheren, online verkoop realiseren en de samenwerking in de eigen organisatie optimaliseren. Wereldwijd draaien momenteel meer dan 25.000 websites in 100 landen op Kentico. Nederlandse Klanten zijn onder andere de Radboud UMC, ROC van Amsterdam, Provincie Flevoland, SOS Kinderdorpen, Zeeman, BOVAG, Trans Link Systems, UMC Utrecht en NCOI.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht